Editorial: Cossetània (01/03/2016)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Ara ja tenim la primavera aquí i diem adéu als preuats calçots però no us amoïneu que a Catalunya sempre tenim una excusa per reunir-nos i degustar les delícies de la nostra terra.

El nostre bon amic, en Patufet, ens convida a La Cargolada i ens explica allò que passa en aquests dies.

Amb una didàctica molt directa sobre les tradicions catalanes i valors com el respecte, la família, l'amor a la Terra i l'amistat ens presenten un nou volum d'un costumari adreçat als infants de la manera més atractiva.

Veurem com en Patufet s'entreté a casa mentre plou i després de la pluja surt amb els seus amics cap al bosc a buscar cargols. Un cop arriben a casa els més grans ja saben el que han de fer i els deixen dejunant per tal que depurin i poder gaudir d'un bon àpat fet a la llauna.

Els aplecs i el sentit de pertinença a un veïnat o a un poble queden palesos sota la Seu com a testimoni.

Un cop més ens traiem el barret davant de la creació d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades dedicada als nens i nenes però que també agrada als pares i als grans i convida a ampliar el conte amb anècdotes i aspectes que es saben del tema o la tradició en concret per part de la família.

Així la lectura esdevé més enriquidora i a més de ser un hàbit per als menuts també inculca un vincle amb la família i engega el motor educatiu que té aquest.

Gràcies a Cossetània podem anar ampliant la col·lecció dels nostres Patufets i de tot cor desitgem que en publiquin molts més doncs a més de ser educatius, bonics i un tribut a la terra ens ajuden molt per treure temes catalans i fer que els petitons despertin la seva curiositat.

Us venen de gust uns cargols?

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro