Editorial: Cossetània (02/06/2014)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
de nou estem d'enhorabona doncs tenim la visita d'en Patufet, un habitual de la Petita Llibreria!

Aquest menut tan estimat per nosaltres, pels menuts i pels pares ens explica en el seu darrer conte el sentit d'una gran tradició catalana esdevinguda patrimoni immaterial de la humanitat.

Sota el títol de Fem castells! Ens conviden a aprendre els valors de tan centenària costum: el seny, la força, l'equilibri i l'esforç per aixecar una bona construcció alhora que el sentit de l'amistat i l'amor cap a la terra i el color de la camisa que defenses.

Com bé sabeu, cada colla llueix una camisa d'un color determinat per tal de recalcar el sentit de pertinença i identitat, els autors Roger Roig i Hugo Prades, tenen un detall enorme al deixar-los en blanc per tal que els menuts de casa els pintin amb els colors de la seva colla o de la que ells mateixos creïn.

L'ambient festiu, la concentració, l'estructura i els aplecs queden dibuixats a la perfecció per tal de aportar un granet més de sorra al costumari català que ens estan oferint píndola a píndola, conte a conte.

De la mà de Cossetània tenim una eina didàctica amb un gran poder atractiu: les seves lletres lligades assequibles pels menuts, la història narrada en rodolins i les fantàstiques il·lustracions que fan de la lectura del conte una experiència molt enriquidora.

Ara que venen les vacances i com a mestres us recomanem que no deixeu als nanos sense aprendre, oferiu un lleure educatiu i serviu-vos de l'ajuda del Patufet per apropar-los a les costums del territori on viuen i creixen.

No ho dubteu, és una aposta segura!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro