Editorial: Cossetània (31/10/2016)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Els carrers ja fan olor de Nadal, els menuts ja estan alimentant el tió, han creat el seu propi pessebre i tenen cartes quilomètriques per als tres Reis d'Orient, però el que els agrada molt és anar a veure els Pastorets i aquest any encara més quan puguin acompanyar el nostre bon amic Patufet.

Cossetània Edicions ha decidit aixecar el teló i mostrar-nos com en Patufet i els seus amics es transformen en Els nostres Pastorets, una obra clàssica i tradicional que generació rere generació s'ha representat en escoles i teatres.

Veurem els bons pastors fent bajanades, els dimonis malvats que espanten la quitxalla, l'àngel de la salvació i el naixement de Nostre Senyor.

Una experiència que amaga un conte dins un d'altre, en Roger Roig ens presenta uns rodolins que gairebé podrien ser recitats el dia de Nadal i l'Hugo Prades ens regala unes grans il·lustracions a tot color per aquells menuts a qui siguin els grans qui els expliquin el conte i puguin gaudir i preguntar sobre els petits i grans detalls.

Sembla ahir que començàvem amb les tradicions catalanes i en Patufet, i aquesta ja és la seva entrega número vint, vint oportunitats durant l'any per viure l'experiència d'allò transmès de manera oral a les famílies amb el punt de sempre acompanyar a la mateixa colla d'amics i acabar-ne formant part.

No us amoïneu, però crec que molts dels menuts que gaudiran d'aquest llibre voldran intentar ser els actors a casa, així que com a breu consell a pares, avis, germans grans, tiets i adults en general... comenceu a practicar la veu esfereïdora del dimoni pelut o intenteu trobar les ales perdudes del bon àngel.

No hi ha millor joc que transportar un llibre en dues dimensions al menjador de casa, amb soroll, nadales, disfresses improvisades i un berenar de pastors per jugar i gaudir de temps de qualitat.

Recordeu, sigueu bons que us estan vigilant!!!!

Aquí us deixo les seves primeres planes per gaudir de la genial idea d'en Patufet i la seva vena artística d'actor.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro