Editorial: Cossetània (31/10/2016)

En aquest conte el Patufet es proposa, juntament amb els seus amics, un repte engrescador: posar en escena els Pastorets, obra clàssica i tradicional nadalenca. Per això, es reparteixin els papers, assagen amb moltes ganes i, coincidint amb les festes de Nadal, intenten donar forma i color a aquesta representació que explica la trobada entre pastors, àngels i dimonis. Se'n sortiran? S'aixeca el teló!

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
Els carrers ja fan olor de Nadal, els menuts ja estan alimentant el tió, han creat el seu propi pessebre i tenen cartes quilomètriques per als tres Reis d'Orient, però el que els agrada molt és anar a veure els Pastorets i aquest any encara més quan puguin acompanyar el nostre bon amic Patufet.
Cossetània Edicions ha decidit aixecar el teló i mostrar-nos com en Patufet i els seus amics es transformen en Els nostres Pastorets, una obra clàssica i tradicional que generació rere generació s'ha representat en escoles i teatres.
Veurem els bons pastors fent bajanades, els dimonis malvats que espanten la quitxalla, l'àngel de la salvació i el naixement de Nostre Senyor.
Una experiència que amaga un conte dins un d'altre, en Roger Roig ens presenta uns rodolins que gairebé podrien ser recitats el dia de Nadal i l'Hugo Prades ens regala unes grans il·lustracions a tot color per aquells menuts a qui siguin els grans qui els expliquin el conte i puguin gaudir i preguntar sobre els petits i grans detalls.
Sembla ahir que començàvem amb les tradicions catalanes i en Patufet, i aquesta ja és la seva entrega número vint, vint oportunitats durant l'any per viure l'experiència d'allò transmès de manera oral a les famílies amb el punt de sempre acompanyar a la mateixa colla d'amics i acabar-ne formant part.
No us amoïneu, però crec que molts dels menuts que gaudiran d'aquest llibre voldran intentar ser els actors a casa, així que com a breu consell a pares, avis, germans grans, tiets i adults en general... comenceu a practicar la veu esfereïdora del dimoni pelut o intenteu trobar les ales perdudes del bon àngel.
No hi ha millor joc que transportar un llibre en dues dimensions al menjador de casa, amb soroll, nadales, disfresses improvisades i un berenar de pastors per jugar i gaudir de temps de qualitat.
Recordeu, sigueu bons que us estan vigilant!!!!
Aquí us deixo les seves primeres planes per gaudir de la genial idea d'en Patufet i la seva vena artística d'actor.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: didácticoVer más