Editorial: Cossetània (13/06/2018)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

Amazon ESCasa del libroBookshop ORG
LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
La darrera aposta, com no podria ser d'una altre manera ens arriba de la mà del nostre estimat Patufet, un conte que s'afegeix a la seva col·lecció de les tradicions catalanes i que arriba en les millors dates.
Els balls tradicionals de la Festa Major no ens ensenya una festa major en concret, sinó que parteix de l'arrel comuna entre totes i així cada vailet pot identificar-ne els elements en la seva pròpia festa major, ja sigui la del barri, la de la ciutat o la del poble on està de vacances.
Descobrireu el ball de bastons, el ball de les gitanes, el ball dels pastorets, el ball dels vells i la Moixinganga, sense oblidar-nos la música que els acompanyarà.
Roger Roig i Hugo Prades encerten de nou sense perdre les seves arrels i l'estructura definida de la col·lecció.
També us deixarem un tastet encara que no podem animar-lo amb gralles ni tambors.
Un encert per unes vacances divertides, entretingudes i didàctiques... aquesta última idea no la digueu en veu alta Shhhhhh!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..

Amazon ESCasa del libroBookshop ORG

¿Cuánto puedes recordar de la literatura juvenil?

¿Cómo se llama el presentador de Los Juegos del Hambre?

Cesar Flickinmann
Cesare Flickerman
Caesar Flickerman

Thèmes : juvenil. infantil , crepusculo , fantasía , fantasía juvenil , literatura juvenil , Literatura infantil y juvenil , saga , saga paranormal romantica juvenilCrear un test sobre este libro