Editorial: Cossetània (23/02/2015)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Avui estem molt contents doncs tornem a parlar-vos del nostre petit amic, El Patufet!

Si bé ja us hem parlat del costumari que poc a poc i celebració rere celebració ens regalen les mans d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades, avui fem un viatge a l'arrel del conte, a la tradició de les tradicions fins al moment en que tots de menuts hem sentit el conte del Patufet.

La seva història ens narra amb cantarelles enganxoses con un vailet amb un gran esperit solidari i ganes d'ajudar a casa assumeix l'aventura d'anar a comprar safrà però com que és tant petit ha de vigilar que no el trepitgin.

Ni tan sols el botiguer el pot percebre fins que veu que les monedetes ballen sobre les seves manetes i de camí a portar el dinar al pare sent con el cansament el va vencent fins que s'acluca sota una col per tal de descansar una mica.

Ai redéu! Un bou amb gana l'arrenca d'una queixalada!

Vinga patir els pares però no us preocupeu, que a la panxa del bou hi ha espai per ell, només hem d'esperar que el bou faci un pet i tindrem de nou al Patufet!

De la mà de Cossetània edicions recollim una joia de la literatura oral i escrita del poble català, un conte que ens apassiona i que sempre sentim en la veus dels avis i els pares.

Si voleu fer-vos amb el costumari de les tradicions catalanes és una boníssima opció per tal que els menuts de casa comencin a apreciar la terra i allò que hi passa i els perques.

Nosaltres en som molt fans i us deixem amb les ressenyes dels seus contes i els llibres per pintar i resseguir la lletra lligada!

Aprendre de manera divertida és una assegurança d'èxit!

Fem castells!, Tocats pel bolet, Temps de castanyes, Caga tió!, Els tres Reis d'Orient, Ens disfressem per carnaval, La calçotada, Sant Jordi i el drac, Fem una mona de Pasqua i La nit màgica de Sant Joan.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro