Editorial: Cossetània (13/02/2019)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Aquest mes els menuts de la casa tenen l'oportunitat d'ampliar el costumari de El Patufet i les tradicions catalanes.

Amb un gran potencial didàctic i lletra lligada que els ajuda a desenvolupar la seva habilitat lectora combinada amb unes il·lustracions magnifiques que amplien el significat de l'obra ens expliquen qui és el llegendari Monstre de Banyoles.

En aquesta nova aventura El monstre de Banyoles a mode de llegenda ens relataran com el monstre va passar de ser una ferotge criatura que atemoria a tot el poble a una criatura vegetariana i estimada.

De la mà d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades trobem una nova branca d'aquest costumari en que a més de tradicions i festes populars ara també conviden als infants a conèixer les llegendes de les terres catalanes i les bestioles que les protagonitzen.

D'una manera subtil i molt complerta ofereixen volum a volum un entreteniment i un nou aprenentatge de manera àgil, dinàmica i informal.

És molt important que prenguin consciència de les festes, de les tradicions i sobretot del gran llegat cultural.

El drac de Banyoles gràcies al frare i a la seva capacitat de canvi potser encara ara s'amaga a un dels llacs més coneguts de Catalunya.

Gràcies a Cossetània Edicions tenim entre mans una joia pels menuts i una convidada a obrir diàleg sobre temes que els interessen i de ben segur els agradarà anar aprenent poc a poc.

Tot i disposar de molts títols no deceben amb les noves entregues i es converteix gairebé en un ritual anar a la recerca del nou Patufet a les llibreries.

Aquest menut des de la seva simpatia i alegria els mostra de manera poètica i animada el bo i millor de les terres catalanes.

El deixareu escapar?

És una col·lecció espectacular i molt ben dirigida.

Crec que per Sant Jordi és una de les grans opcions a tenir en compte ja que no són contes buits sinó que a més els ensenya i els obre els ulls a la cultura i a les tradicions catalanes.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro