Editorial: Cossetània (08/06/2015)

Seguint l?ordre del nostre costumari, els nens i nenes podran jugar, pintar i passar-ho d?allò més bé amb activitats ambientades en l?arribada dels Reis d?Orient, el carnaval, la calçotada, la llegenda de Sant Jordi, la nit de Sant Joan, la tradició castellera, les festes majors, les castanyes i els panellets o el cicle de les festes de Nadal. Diversió assegurada per a petits i grans! Quan comencis a jugar amb les activitats del Patufet sobre tradicions, ja no podrà... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
de nou ens visita el nostre bon amic Patufet!
Això sí, aquest cop ens porta una mica de feina sota el braç però d'aquella plaent, atractiva i que ens encanta oferir als nostres menuts per tal que agilitzin el seu raonament i passar una bona estoneta junts.
Al Quadern d'activitats del Patufet que ens ofereixen el Roger Roig i l'Hugo Prades podem jugar a endevinar disfresses, a esbrinar el valor de les coques a través de simples operacions matemàtiques, relacionar imatges amb la seva ombra, aprendre una miqueta més del costumari català i un etcètera llarguíssim.
Tradicions i les assignatures bàsiques hi són representades i mostren als nanos una nova manera d'aprendre a través del lleure.
Com sempre, tot està perfectament documentat i surt a la venda gràcies a Cossetània en el moment ideal per tal d'entrar a les vacances escolars amb un bon passatemps a la vista.
Cada dia que es relaxen i no toquen cap mena d'activitat és una manera d'aturar el seu coneixement i en canvi amb l'ajuda del Patufet podem presentar-los unes estonetes distretes i de lo més didàctiques.
Prepareu colors i a aprendre!
No us en penedireu, a ells els encantarà i a vosaltres us garantim que des del punt de vista psicològic i des del magisteri que portem a les espatlles és molt beneficiós que les seves ments no s'aturin mai i menys en aquestes edats en que són esponges!
Mai han d'anar a dormir sense haver après alguna cosa i el patufet els ajudarà a despertar la seva curiositat!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libros ilustradosVer más