Editorial: Cossetània (08/06/2015)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
de nou ens visita el nostre bon amic Patufet!

Això sí, aquest cop ens porta una mica de feina sota el braç però d'aquella plaent, atractiva i que ens encanta oferir als nostres menuts per tal que agilitzin el seu raonament i passar una bona estoneta junts.

Al Quadern d'activitats del Patufet que ens ofereixen el Roger Roig i l'Hugo Prades podem jugar a endevinar disfresses, a esbrinar el valor de les coques a través de simples operacions matemàtiques, relacionar imatges amb la seva ombra, aprendre una miqueta més del costumari català i un etcètera llarguíssim.

Tradicions i les assignatures bàsiques hi són representades i mostren als nanos una nova manera d'aprendre a través del lleure.

Com sempre, tot està perfectament documentat i surt a la venda gràcies a Cossetània en el moment ideal per tal d'entrar a les vacances escolars amb un bon passatemps a la vista.
Cada dia que es relaxen i no toquen cap mena d'activitat és una manera d'aturar el seu coneixement i en canvi amb l'ajuda del Patufet podem presentar-los unes estonetes distretes i de lo més didàctiques.

Prepareu colors i a aprendre!

No us en penedireu, a ells els encantarà i a vosaltres us garantim que des del punt de vista psicològic i des del magisteri que portem a les espatlles és molt beneficiós que les seves ments no s'aturin mai i menys en aquestes edats en que són esponges!

Mai han d'anar a dormir sense haver après alguna cosa i el patufet els ajudarà a despertar la seva curiositat!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro