Editorial: Edicións Xerais (19/12/2005)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
O lapis do carpinteiro é unha historia de amor, melancolía e liberdade. Un grande amor en tempo de guerra e posguerra que chega ós nosos días entre Marisa Mallo, unha fermosa moza de Fronteira, filla dunha familia reaccionaria e o médico republicano Daniel Da Barca, posuídor da beleza tísica e seguidor da teoría da realidade intelixente do doutor Nóvoa Santos. Fronte a eles a mirada escrutadora dun home que non tiña medo, Herbal, o garda da cadea da Falcona que verá... >Voir plus

Beavazquez_
 01 September 2022
[GAL] Pode que fose a única persoa do mundo que quedase por ler "O lapis do carpinteiro". Lembro que sendo adolescente faláronnos del no instituto e quixen collelo por Nadal pero meu tío díxome que xa o tiñamos na casa e pensei: "bueno, pois xa o collerei un día destes". E aí foi quedando, entre todos eses centos de libros que sempre fan que me sinta abrumada en busca de novas lecturas. Ata agora, que animada por algunha reseña do #retolibroscontos (non lembro de quen) de Instagram de hai uns meses decidín que era o momento.

A pesar de que o modo en que está narrado ao principio fixo que me sentise un pouco descolocada, xa que os diálogos non están marcados e hai algún pequeno salto temporal, a verdade é que me enganchou completamente.

Que vos vou contar sobre unha historia tan coñecida? É un libro sobre a guerra e a represión, pero tamén sobre o amor e a esperanza. A verdade é que non agardaba atoparme unha historia tan fermosa e cativadora, dado que realmente os feitos que narra son todo o contrario. Pero Manuel Rivas cóntaos dun xeito fascinante.

[CAS] Puede que fuese la única persona del mundo que quedase por leer "O lapis do carpinteiro". Recuerdo que siendo adolescente nos hablaron de él en el instituto y quise cogerlo por Navidad pero mi tío me dijo que ya lo teníamos en casa y pensé: "bueno, pues ya lo cogeré un día de estos". Y ahí fue quedando, entre todos esos cientos de libros que siempre hacen que me sienta abrumada en busca de nuevas lecturas. Hasta ahora, que animada por alguna reseña del #retolibroscontos (non lembro de quen) de Instagram de hace unos meses decidí que era el momento.

A pesar de que el modo en que está narrado al principio hizo que me sintiese un poco descolocada, ya que los diálogos no están marcados y hay algún pequeño salto temporal, la verdad es que me enganchó completamente.

¿Qué os voy a contar sobre una historia tan conocida? Es un libro sobre la guerra y la represión, pero también sobre el amor y la esperanza. La verdad es que no esperaba encontrarme una historia tan hermosa y cautivadora, dado que realmente los hechos que narra son todo lo contrario. Pero Manuel Rivas los cuent de un modo fascinante.
Videos de Manuel Rivas (12) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Manuel Rivas
Es la primera entrevista que conceden desde agosto de 2016, una fecha trágica que frenó el éxito imparable que estaban viviendo estos cuatro jóvenes de Baeza. “Vívíamos una situación idílica”, dice uno de ellos. Y, de repente, todo se terminó. Jose, Jaime, Pope y Juáncar son conscientes de que cada paso que dan tras el silencio al que les obligó su recuperación “genera mucho revuelo” y “lo último” que quieren es defraudar a sus fans. Por eso, en esta charla inédita desde su localidad natal, Baeza (Jaén), se sinceran sobre las secuelas del accidente y las expectativas acerca del futuro de la banda. Tienen claro que Supersubmarina “tiene una nueva historia que contar” y la desvelan en esta charla con Fernando Navarro, en un vídeo con realización de Luis Manuel Rivas y Álvaro R. de la Rúa; locución de Óscar Martínez; guion de Lorena Baeza y grafismo de Rodrigo Merino.
#Supersubmarina #música #indie #elpais