ISBN : 849485321X
Editorial: Capital Books (20/02/2018)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 April 2019
Avui us presentem Lluny del paradís, una obra que ens ha encantat pel seu missatge potent i reflexiu i per la trama teixida amb tanta cura per tal d'enganxar al lector des de les primeres planes.
De la ploma d'en Ramón Breu brolla una historia en la que coneixerem a dos joves que descobreixen la brutalitat colonial a la Guinea Espanyola.
Fem un viatge en el temps i l'espai i ens traslladem a la Guinea espanyola a mitjans del segle XX.
En Jordi Orriols purgat per l'exèrcit franquista és confinat a aquell territori exòtic que alhora que el repèl, l'atrau.
Poc temps passa des de la seva arribada fins que coneix a Clara Vilaplana, filla d'uns terratinents d'una plantació de cacau que es dedica a fer d'infermera.
La colònia de catalans que allà viu el sorprèn i viu un breu espai de temps en el més pur paradís encisat per la bellesa que l'envolta i tot allò nou que va descobrint fins que de sobte la desaparició d'un nado posarà al descobert una trama ben fosca.
Ell i la Clara lluitaran contra les lleis escrites i les no escrites de la colònia per tal d'esbrinar que va passar amb el nadó i treure a la llum una trama brutal que es dóna lloc a la colònia.
En aquesta obra guanyadora del Premi literari Vila D'Ascó 2018 s'assenten les bases de la novel·la paisatgística com a teló de fons i presenta una trama d'investigació que ens deixarà a tots bocabadats.
No us desvetllaré el gran misteri de la colònia però si us vull animar a que l'aneu a descobrir i desgraneu poc a poc la seva bellesa, el seu secret ocult i la seva qualitat literària.
De la mà de Capital Books podem gaudir d'una obra fresca, àgil, vital, justiciera, reflexiva...
Realment no deixa indiferent i convida a una gran reflexió.
La deixareu escapar?
És de les millors propostes literàries actuals!
Us proposo una tasseta de xocolata calenta, una bona estona per gaudir de la lectura i un lloc còmode! Amb aquesta obra vola el temps!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: historiaVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro