Editorial: BRUGUERA (03/09/2020)

El primer assaig il·lustrat de la Llucia Ramis. Un llibre molt personal el que comparteix 50 llibres que canviar la seva vida.
«Cada llibre, en cada persona, té una història més enllà d'aquella que explica.»
En aquest llibre il·lustrat, Llucia Ramis ens convida a fer un tomb pels moments i els espais de la seva vida que han esdevingut memorables gràcies a la lectura: enfilada al vell garrover de la casadels avis, amb la companyia de Michael Ende i La h... >Voir plus

zoeshiva
 18 marzo 2021
seguint amb llibres sobre llibres, en aquest llibre preciosament il·lustrat per Julio Fuentes, Llucia Ramis fa un recorregut per diferents llibres que l'han marcat d'una manera o altra, no pas fent-ne ressenyes sino explicant totes les circumstàncies que van envoltar la seva lectura, com per exemple el llibre que va treure de l'estanteria de l'àvia quan hi anava a jugar i que la va impactar perquè potser encara no tenia edat per tanta cruesa (Flores en el ático 🌼💔), o els llibres amb protagonistes fortes fora del comú per a l'època com la Jordina del club dels cinc i la Jo March de Donetes.

M'ha agradat molt, un bon llibre per tenir a l'estanteria i rellegir.

"La literatura és sentir que entens alguna cosa i que algú t'entén. (...) Quan llegeixes, aprens a llegir els altres."

"No sé fins a quin punt el que llegim ens transforma. En qualsevol cas, no hi ha dubte que, sense aquestes lectures, seria una altra persona."
zoeshivazoeshiva18 marzo 2021
zoeshivazoeshiva18 marzo 2021