Gemma Capdevila Vinaja (Otro)
Editorial: Cossetània (14/10/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 18 January 2022
Avui us convidem a seguir invertint en obres que enriqueixin als menuts de la casa amb coneixements i alhora els ajudin a crear un vincle amb la lectura i a construir el seu propi gust per les bones lletres.
Pels amants de la natura i per a tots els nanos volem ajudar a transmetre la idea de la cura vers el planeta Terra i Herois de la natura és una opció més que encertada.
A través de 20 persones catalanes que han millorat el nostre entorn veuran d'una manera global allò que aquests protagonistes han estudiat, proposen i pretenen que els demés fem per tal que la mare terra ens segueixi cuidant.
Ara ja notem el canvi climàtic d'una manera acusada i tot i que reciclar, deixar de fer servir plàstic, donar una segona vida als materials, fer un ús responsable dels recursos, passar a energies netes i un llarg etcètera son grans iniciatives que sumen cal anar cap a una revolució més important que reporti un impacte positiu molt més visible.
Hem maltractat entre tots massa la terra i ara cal guarir-la i aquestes personalitats ens ajudaran a obrir debat a la educació informal al si de la família.
I si a casa tenim a la persona 21 que ajudarà a canviar el món?
En Joan de Déu Prats ha reunit en aquesta obra a en Rafael Puig i Valls, en Benet Viñas, en Pere Casaldàliga, l'Eudald Carbonell, l'Araceli Segarra i a la Carla Zaplana entre d'altres per parlar dels temes que ells han viscut i estudiat en primera persona.
Capítols breus i amb informació clara i concisa que ens ajuda a veure en quin punt està la Terra en diversos àmbits.
El clima, l'alimentació, els fenòmens atmosfèrics, l'evolució humana, el respecte pels éssers vius i molts més temes es donen cita en aquesta obra de gran format i amb unes il·lustracions de la Gemma Capdevila que retraten de manera molt fidedigne als protagonistes i allò que estudien.
De nou Cossetània ens mostra una obra amb la que els nanos es poden entretenir, llegir, aprendre i alhora remoure consciencies cap a un món millor.
Ells són el futur i els que poden abanderar una revolució des de casa seva des dels petits gestos del dia a dia.
Molts “poquets” repetits amb constància fan un gran canvi.
Us hi animeu?
No defalliu i lluiteu per un món millor!
Entre tots podem millorar el nostre entorn.
És un esforç que val la pena!
Està a les nostres mans!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: naturalezaVer más

Otros libros de Joan de Déu Prats Pijoan (2)Ver más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro