Carles Arbat Serarols (Otro)
Editorial: Cossetània (02/03/2022)

LaPetitaLlibreria
 22 April 2022
És impossible estar al mes de Sant Jordi i no recomanar-vos la lectura de l'obra Dracs. Llegendes catalanes amb passió de foc.
En aquesta obra en la que plasmen les millors llegendes dels dracs gràcies a la ploma d'en Joan de Déu Prats i a la tasca d'Il·lustració d'en Carles Arbat podreu veure com els dracs formen part de les terres catalanes d'una manera molt important i representativa.
A molts edificis els veiem plasmats a les façanes, a porticons, a escuts d'armes, a tresors i tombes d'herois i a un llarg etcètera de llocs a més del propi costumari català.
Segur que si a molts de nosaltres ens diuen que expliquem una llegenda sobre un drac directament contestarem amb la història de Sant Jordi però amb aquesta obra us convidem a anar més enllà i a descobrir el drac de Banyoles, la tarasca del Roine, l'espasa del cavaller Vilardell o el drac de Collserola entre molts d'altres.
Alhora de conèixer grans llegendes il·lustrades en blanc i negre de manera descriptiva i amb detall podreu valorar com hi ha dracs amb diferents característiques i no pas tots són dolents i ferotges sinó que també n'hi ha de protectors i simpàtics.
En un format gran, ordenat de manera molt pensada i amb una base de documentació molt treballada i amb una literatura bonica que s'ha recuperat de la tradició oral podeu gaudir d'aquest recull de llegendes que pot esdevenir un gran regal en la Diada de les Lletres.
Ideal per als amants de la natura, de les terres catalanes i les llegendes que generació rere generació donen identitat a tot un poble.
Gràcies a Cossetània tornem a tenir entre mans una obra ideal per a tota la família per enriquir les ments curioses d'una manera bonica i senzilla.
En els breus relats hi ha aprenentatges molt més enllà del món dels dracs.
És una obra imprescindible!
No la deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: TradiciónVer más

Otros libros de Joan de Déu Prats Pijoan (2)Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro