Editorial: Comanegra (14/09/2022)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 24 October 2022
Un llibre que és una obra d'art, un cant d'amor al nostre imaginari i un exercici de reparació històrica.
Avui em complau presentar-vos El gran llibre de les bruixes catalanes, la darrera adquisició a l'excel·lent col·lecció de grans llibres dels nostres grans amics de l'Editorial Comanegra.
Primer vaig descobrir “El gran llibre de les criatures fantàstiques de Catalunya”, després va arribar al meu imaginari “El gran llibre dels indrets fantàstics de Catalunya” tot seguit per “El gran llibre dels exploradors catalans”.
Seguint l'estètica de la col·lecció aquesta vegada ens trobem amb una portada violeta, color associat amb el coneixement, la saviesa, la creativitat, l'espiritualitat i el misteri, un encert total, en el seu centre veiem un bosc amb bruixes volant en escombres a la llum de la lluna i a primer terme la representació d'una bruixa pactant amb el diable.
Una edició amb tapa dura i amb punt de llibre de tela daurada, color que simbolitza el coneixement i l'èxit, he e reconèixer que aquest volum és un simbolisme en si mateix i m'encanta.
En les seves pròpies paraules de la contraportada ja ens avisen del que ens trobaren: El món és molt més formidable, complex i profund del que sovint pensem. Les bruixes catalanes reals i somiades ho recorden en aquest llibre a través dels seus prodigis, i també a través de la terrible persecució que van patir. A vegades, els contes de fades amaguen històries per no dormir; hem de saber-ho i no espantar-nos. Existeix un món visible i un d'invisible. El misteri sempre bategarà. No es tracta de desvelar-lo, sinó d'intuir-lo i viure'l. Sembla que els temps de la màgia s'hagin acabat, però això encara no és cert: si acluquem bé els ulls ensopegarem amb una porta, o un llibre, que ens retorni al gran viatge. Benvinguts!
En aquest volum es recullen quaranta quatre relats curts que se us faran encara més curts, cal remarcar-ne la brillant prosa de Joan de Déu Prats qui sap com amb un breu encanteri atrapar al lector i no deixar-lo escapar, de la mateixa manera que gaudireu de les il·lustracions de Maria Padilla, on els colors foscos i la brillantor del vermell copsen a la perfecció l'esperit de la narració.
A les portes de la nit de les bruixes, el temut Halloween, res millor que comprendre que la màgia fou inherent en l'home en l'antiguitat, que la natura transmetia la seva saviesa i que allò inexplicable per desgracia fou perseguit fins a l'extermini o potser no... això ho haureu de descobrir vosaltres mateixos.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Video de Joan de Déu Prats (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Joan de Déu Prats
Febrero es el mes del amor por excelencia y seis de nuestros autores te recomiendan seis novelas en las que el amor, de una manera u otra, es el protagonista de la historia.
Hablamos con César Mallorquí, Francesc Miralles, Ignacio Aranda, Isaac rosa, Mónica Rodríguez y Joan de Déu Prats. ¿Preparado para sentir el amor a primera página?

¿Autor o autora?

La edad de la inocencia