Editorial: Cossetània (16/03/2015)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Si volem gaudir una bona estona amb un llibre ben entretingut, didàctic i que necessita una implicació dels nanos ens hem de rendir a Patufet, on ets?

De la mà d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades ens trobem amb uns escenaris ben coneguts com la patum de Berga, la muntanya màgica de Montserrat, les fonts de Barcelona i un llarg passeig pel relleu de Catalunya per tal de jugar amb el nostre icònic i menut amic.

Ell s'amaga com si fos el “Wally” però d'una manera més curosa i a més també hem de cercar algun dels seus amics, la Patufeta, el Patufot, el Patuf i una llarga rècula d'elements que ens indica a cada il·lustració.

El punt fort és l'atractiu per els nanos i la força que tenen per generar-los preguntes sobre el territori on viuen, les festes que s'hi celebren i allò que hi succeeix.

Nosaltres a la redacció ja som tots grandets però tots hem caigut en la temptació de cercar-lo per les impressionants i detallades il·lustracions on a més podem trobar mini escenes que ens poden despertar el conta-contes que portem a dins per encoratjar-los a pensar en que estan fent i que imaginin el context de l'acció o l'escena.

De nou, Cossetània Edicions fa una aposta cartera amb un vailet que ajudarà als nanos a despertar l'interès per aprendre cosetes sobre el que els envolta i els animarà a investigar en la mesura que els sigui possible per l'edat.

Un llibre lúdic, amè, simpàtic i sobretot molt ben fet i encarat al públic més exigent.

Des d'aquí felicitem als autors i els encoratgem a seguir i a seguir amb la seva tasca!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Otros libros de Hugo Prades (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro