Editorial: Capital Books (01/02/2020)

La Joana Badia arriba a Donostia disposada a trobar-se amb un vell amic de qui no sap res des de fa anys. Quan es van conèixer, ella voltava la trentena i a la seva parella, el Bernat Delclòs, li havien diagnosticat una malaltia que estava condicionant la relació. Arrencava la dècada dels noranta i aquell mal devastador feia estralls en una Barcelona que despertava de la transició, entre l’eufòria olímpica i la crisi econòmica.

Gisela Pou ha creat un ... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 08 julio 2020
Avui com a lectora em toca entonar el “mea culpa”!
Us vinc a descobrir una grau autora de la que encara no havia llegit res però amb una sola obra, la seva darrera novel·la, m'ha deixat totalment bocabadada i petrificada.
Poc us puc desvetllar de la obra titulada Tot menys la pluja de la Gisela Pou reconeguda per obres com “El silenci de les vinyes” o “La noia de la Mitjanit” sense destrossar-vos la intriga que a mi m'ha generat.
És una obra que viatja a cavall entre Barcelona, Madrid i Donostia.
Una obra on el present es dona la mà amb el passat per tal de veure si el futur respon a les expectatives que un dia s'havia marcat la nostra nova amiga i protagonista.
Què somiava la Joana just quan tenia la meitat d'anys que avui? On està la seva vida realment? Què li ha generat internament aquesta fractura? Perquè vol esmenar ara el curs de la seva vida? Ho aconseguirà?
Grans preguntes que es donen cita a la obra que ens ofereix Capital Books.
Una obra amb un ritme en que el present i el passat s'intercalen de manera natural per tal que ens puguem empapar dels sentiments i pensaments de la Joana alhora que anem de viatge cap a Donostia i en les seves estades a Madrid i Barcelona.
Ella esta casada amb el Bernat però des dels inicis que pateix una malaltia que li coarta la vida però ella sempre ha tingut latent a la seva ment i al seu cor a un vell amic del que no sap res des de fa dècades.
Com serà el seu retrobament? Quin vincle hi crearà? Perquè ara?
Ella no sent culpa alguna i alhora ens mostra múltiples facetes de l'amor i dels sentiments humans.
La seva necessitat per crear una vida que tingui sentit la porta a crear-se certs maldecaps per arreglar la seva pròpia linealitat.
Pot ser feliç ella sense fer mal als demes en una situació molt coartada per molts factors.
No us desvetllo res ja que m'agradaria que el desgranéssiu i el gaudíssiu vosaltres mateixos en primera persona.
Comprendre a la Joana és laboriós però gracies a la capacitat de l'autora per crear una historia única on els sentiments imperen i es parla més d'ells que de les pròpies circumstancies que els generen segur que us ajuda.
És una obra imprescindible per aquests dies en que la lectura esta esdevenint protagonista dels nostres dies i de les nostres estones de lleure.
Us hi animeu?

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: superaciónVer más