Editorial: Galaxia. (23/04/2021)

Dun día para outro, e sen que se saiba o motivo, desaparece unha escritora de sona. O seu home pon unha denuncia na comisaría de Compostela á que, logo dunha baixa prolongada, se acaba de reincorporar Santi Abad. Tras a resolución do “caso Alén”, o asasinato que pouco máis dun ano antes fixera abalar os alicerces do mundo da arte e da sociedade galega, o inspector Abad e Ana Barroso, ascendida a subinspectora, volven formar equipo. Logo do suceso obtido con Beleza v... >Voir plus

Beavazquez_
 27 October 2022
[GAL] Coñecín este verán a Barroso e Abad e teño que recoñecer que xa son unha fan incondicional desta parella.

"Beleza vermella" gustoume, pero é que "A vida secreta de Úrsula Bas" encantoume. Neste caso, Ana Barroso e Santiago Abad deben investigar a desaparición dunha famosa escritora galega: Úrsula B. Como na primeira novela da serie, atopamos múltiples sospeitosos/as, segredos, mentiras, xiros inesperados dos acontecementos... E seguimos profundando en aspectos máis persoais da parella de policías de Compostela.

A intriga mantense practicamente ata o último momento e, ao contrario que con "Beleza vermella", esta vez non vin vir o que estaba pasando.

Agora sigo lendo a obra de Arantza Portabales, pero á espera de que nos deleite con máis Abad e Barroso nun futuro!

[CAS] Conocí este verano a Barroso y Abad y tengo que reconocer que ya soy una fan incondicional de esta pareja.

"Beleza vermella" me gustó, pero es que "A vida secreta de Úrsula Bas" me encantó. En este caso, Ana Barroso y Santiago Abad deben investigar la desaparición de una famosa escritora gallega: Úrsula B. Como en la primera novela de la serie, encontramo múltiples sospechosos/as, secretos, mentiras, giros inesperados de los acontecimientos... Y seguimos profundizando en aspectos más personales de la pareja de policías de Compostela.

La intriga se mantiene prácticamente hasta el último momento y, al contrario que con "Beleza vermella", esta vez no vi venir lo que estaba pasando.

Ahora sigo leyendo la obra de Arantza Portabales, ¡pero a la espera de que nos deleite con máis Abad y Barroso en un futuro!
Xfi
 01 February 2024
Que bien escribe esta chica.Ya lo dije cuando leí Beleza Vermella y me reafirmo con esta vida secreta de Ursula B.Esta es la segunda entrega de una saga con pareja de polis protagonista (si, ya sé, que poco original) pero es que en el thriller cuanto mas sigas las normas del género mejor. Bueno, no es más que mi opinión, pero la literatura de género se basa en respetar una estructutra y lugares comunes que identifican la lectura, así que los planteamientos suelen ser siempre muy parecidos, y ahí está la gracia.Lo que marca la diferencia es la narrativa y en como esta escritora es capaz de generar una tensión alrrededor de una trama, de manejar los ritmos, los tiempos y los datos que da al lector.De como juega con nuestras expectativas y simpatías con los diferentes personajes y nos hace caer en un "todos malos", porque en la vida real no existen los ángeles ni los seres de luz. Todos tenemos secretitos o secretazos. Y todos tenemos cosas que ocultaríanos aunque se fuera la vida de alguien en ello. Porque todos somos por naturaleza egoistas.Lo es Ursula y su Yo gigantesco bajo el que oculta muchas carencias pero tambien lo son todos los personajes del libro en mayor o menor medida.Para mi gusto la parte más floja de este libro sigue siendo la pareja protagonista. Es algo personal, pero lo siento, a Abad no lo trago, pero además en esta entrega Ana toma decisiones decepcionantes. Para mi resulta curioso ver un cierto paralelismo (salvando las distancias de las consecuencias de ese comportamiento) entre el comportamiento de Ana y el de las victimas del caso que investigan. Sin espoilers eh , a leeros el libro,que es muy bueno!
efimerabonhomia
 07 November 2021
Úrsula B. é unha escritora coñecida que vive nunha vida monótona chea de eventos e firmas. de súpeto, na súa vida, aparece algo excitante, prohibido e á vez desconcertante que fai que toda a súa literatura se faga real. Ela cae rendida e é así como se produce a súa desaparición. A vida secreta de Úrsula Bas non é máis que un thriller que percorrerá as rúas de Santiago de Compostela acompañados por Abad e Barroso en busca da soada escritora e producirá en ti unhas ganas inmensas de descubrir que se escondía detrás da portada principal de cada un dos seus personaxes.

Pode ser máis aditivo este libro? Empezas e non podes parar, porque te sentes Úrsula, despois un pouco Abad e terminas compadecéndote de Barroso. É incrible como coa súa narrativa te vai incluíndo no libro ata que estás totalmente situado como un xogador máis no medio de Santiago de Compostela e non sabes cara a onde vai virar a próxima trama.

Un libro que vibra, e faino, porque a historia desenvólvese lentamente, dándoche indicios que son pouco perceptibles ata para a policía pero que a ti te dirixen a un lugar e despois a outro. E empezas a preguntarte o de sempre, se os bos son tan bos e os malos son tan malos.

Desde logo é un dos mellores libros que lin este ano sen ningunha dúbida. Mantívome enganchada desde a primeira páxina ata ese final que non se resolve de todo e faiche pensar algo para despois darche un desenlace que para nada te esperas.

Neste libro demóstrase que se pode escribir un libro de intriga sen recorrer ao típico de violacións, rescates, droga, etc. Que hai un mundo psicolóxico máis aló, como ben demostra a serie de Mindhunter e que ata está mencionada no libro.

Por favor, tedes que ler este libro, eu é que non vos podo dicir máis.
Tammy
 01 July 2023
Apoiando a miña lingua e para ir acorde co libro, creo que esta reseña debe ser en galego.
O libro ten unha trama moi boa cun final inesperado, eu polo menos non o esperaba para nada, que sorprende e pon de manifesto unha vez máis que hai libros en galego que son moi bós e non teñen nada que envexarlles os de outras linguas. Si diría que a investigación me pareceu un pouco longa e pesada ou igual é porque son os capítulos moi curtos e parece que les e les e non avanzas, pero em xeral unha historia moi entretida, intrigante e gústoume.
leyendobambu
 03 October 2021
Impresionante como siempre, la autora hace que no podamos parar de leer una vez que abrimos las páginas de su libro.
Lleno de intriga comienzas a intentar resolver el caso junto a nuestros agentes favoritos, Abad y Barroso pero el libre está tan lleno de giros que hace que no sospeches acertadamente hasta el final. 100% aconsejable.
Lore_JuizLore_Juiz01 September 2021
"O teléfono móbil ao que chama non contesta. Deixe a súa mensaxe despois do sinal". Lembrou que Úrsula lle dixera unha vez que quería escribir un libro de mulleres soas que deixan chamadas nun contestador automático. (alusión o libro de Arantxa "Deixe a súa mensaxe despois do sinal, merece moito a pena a sua lectura)
efimerabonhomiaefimerabonhomia07 November 2021
"Parecíamos personaxes dun cadro de Hopper, sen máis nada que ofrecer que a nosa propia soidade."
Video de Arantza Portabales (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Arantza Portabales
TRAS EL ÉXITO DE BELLEZA ROJA, UN NUEVO CASO DE ABAD Y BARROSO: UNA EXCEPCIONAL INTRIGA DE CELOS Y VENGANZAS, POR LA NUEVA DAMA DE LA NOVELA NEGRA ESPAÑOLA
«Arantza Portabales consigue que el lector sospeche de todos. [...] Negra, muy negra.» Carmen Mola
Úrsula Bas, escritora de éxito, lleva una vida aparentemente anodina en Santiago de Compostela. Un viernes de febrero sale de su casa para dar una charla en una biblioteca y no regresa. Su marido, Lois Castro, denuncia su desaparición al cabo de veinticuatro horas. Úrsula, que permanece encerrada en un sótano, conoce bien a su secuestrador: un admirador en cuyas redes se ha dejado envolver sin oponer la menor resistencia, y sabe que tarde o temprano la matará.
El inspector Santi Abad, reincorporado al cuerpo de policía tras un año y medio de baja psiquiátrica, y su compañera Ana Barroso, que acaba de ser nombrada subinspectora, inician una búsqueda sin tregua con la ayuda del nuevo comisario, Álex Veiga. Todos sus pasos les dirigen hacia otro caso sin resolver: el de Catalina Fiz, desaparecida en Pontevedra tres años antes, y hacia un asesino que parece estar tomándose la justicia por su mano.
La crítica ha dicho sobre "Belleza roja":
«Un cadáver y seis sospechosos. Arantza Portabales consigue que el lector sospeche de todos, hasta de la chica muerta. [...] Belleza roja es negra, muy negra.» Carmen Mola
«Si la próxima novela negra de la escritora Arantza Portabales se parece a [...] Belleza roja, se la podrá llamar sin lugar a dudas la nueva dama del crimen en castellano. [...] Recuerden este nombre.» J. Ernesto Ayala-Dip, El Correo
«Muy sólido y ágil. [...] Uno de los thrillers del verano.» Juan Carlos Galindo, El País

¿Autor o autora?

La edad de la inocencia