Crítica de Emi

Emi
29 March 2020
En primer lloc donar-li les gràcies a @univer_llibres per l'enviament de l'exemplar.

Una novel·la molt addictiva.

Un thriller policíac amb una trama molt interessant, que m'ha mantinguda enganxada a sobre pàgines capítol, després de capítol.
Amb una lectura molt àgil i addictiva, plena d'intriga i misteri.
La trama es desenvoluparà al gener de 1973 a Glasgow.

D'sobre personatges diré:

McCoy:

Detectiu de la policia i encarregat de el cas.

Stevie Cooper:

Narcotraficant i millor amic de McCoy.

Dunlop:

Una família d'aristòcrates igual d'importants com de viciosos.

Harry McCoy un detectiu con Uns mals Hàbits molt assidu dels baixos fons, el qual està molt mal vist en super comissaria.

Després d'Rebre una alenada que van a assassina a una noia, el detectiu McCoy és l'encarregat de el cas, arribarà tard i la noia és assassinada a mans d'un jove que es suïcida després de l'assassinat.

Les indagacions de el cas el Llevant a la família Dunlop Aúnque a l'ésser Uns aristòcrates molt important de la ciutat, no el tindrà gens fàcil el acostar-se a ells ja que sumi capità si l'tractarà d'impedir una vegada i una altra, també tindrà a tota super comissaria en contra.
Per rematar li va endossar a un novell company, perquè tanca el cas com més aviat millor.

La investigació ira avançant, Mentre McCoy Visitant prostíbuls, pubs, saunes i altres locals de dubtosa reputació. Arribant a Rebre una gran pallissa per part de l'portal Uns sicaris.

Per poder seguir amb sobre indagacions haurà de aliar-se amb super antic company d'orfenat, el narcotraficant Stevie Cooper.

La joventut d'Harry McCoy, sumi tossuderia, i sumi temeritat, li llevés constantment Creu la ratlla de la legalitat, aquestes són les úniques armes amb les que comptés per Resoldre sumi primer cas.

Aconseguirà descobrir qui està darrere de tot? Qui ho va fer i per què?

Si el voleu saber tendresa que llegir la novel·la.

En definitiva, una novel·la que té enganxa i atrapa amb un final que m'ha deixat amb ganes de saber molt més. Molt recomanable.

Enhorabona a super escriptor Alan Parks por super ploma.

ESPAÑOL

En primer lugar, darle las gracias a @univer_llibres por el envió del ejemplar.

Una novela muy adictiva.

Un thriller policiaco con una trama muy interesante, que me ha mantenido pegada a sus páginas capitulo, tras capitulo.
Con una lectura muy ágil y adictiva, llena de intriga y misterio.
La trama se desarrollará en enero de 1973 en Glasgow.

De sus personajes diré:

McCoy:

Detective de la policía y encargado del caso.

Stevie Cooper:

Narcotraficante y mejor amigo de McCoy.

Dunlop:

Una familia de aristócratas igual de importantes como de viciosos.

Harry McCoy un detective con unos malos hábitos muy asiduo de los bajos fondos, el cual está muy mal visto en su comisaria.

Después de recibir un soplo de que van a asesinar a una chica, el detective McCoy es el encargado del caso, llegara tarde y la chica es asesinada a manos de un joven que se suicida tras el asesinato.

Las pesquisas del caso lo llevarán a la familia Dunlop aunque al ser unos aristócratas muy importantes de la ciudad, no lo tendrá nada fácil el acercarse a ellos ya que su capitán se lo tratara de impedir una y otra vez, también tendrá a toda su comisaria en contra.
Para rematar le endosaran a un novato de compañero, para que cierren el caso cuanto antes.

La investigación ira avanzando, mientras McCoy va visitando prostíbulos, pubs, saunas y otros locales de dudosa reputación. Llegando a recibir una gran paliza por parte de unos sicarios.

Para poder seguir con sus pesquisas tendrá que aliarse con su antiguo compañero de orfanato, el narcotraficante Stevie Cooper.

La juventud de Harry McCoy, su cabezonería, y su temeridad, le llevara constantemente a cruzar la raya de la legalidad, esas son las únicas armas con las que contara para resolver su primer caso.

¿Conseguirá descubrir quién está detrás de todo? ¿Quién lo hizo y por qué?

Si lo queréis saber tendréis que leer la novela.

En definitiva, una novela que te engancha y atrapa con un final que me ha dejado con ganas de saber mucho más. Muy recomendable.

Enhorabuena a su escritor Alan Parks por su pluma.

Enlace: https://emimimundomisreglasm..