Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
26 February 2021
CATALÀ:

Descobrir nous autors, normalment m'agrada perquè, d'una manera o altra, gairebé sempre em sorprenen. En aquest cas la sorpresa ha estat positiva perquè, gràcies a Univers, he descobert a Alan Parks i, amb ell, a l'inspector Harry McCoy.

Aquest és el segon lliurament d'una sèrie, però es pot llegir de manera independent, de fet, jo ho he fet així, sense haver llegit el primer.

Els fets esdevenen a la ciutat de Glasgow, que en el llibre ens mostra la seva part més fosca, amb lluites de bandes, drogues, prostitució i assassinats. Si barregem tots aquests ingredients, del més pur estil 'noir', amb un inspector, en McCoy, políticament incorrecte, tenim un còctel explosiu. Acció des del primer moment i una bona investigació policial.

Si us agrada la novel·la negra us el recomano molt. Jo m'he animat i espero llegir el primer lliurament en breu i continuar amb la resta quan vagin sortint.

Crec que alguna vegada ja ho he comentat: m'agraden els policies imperfectes 😏

ESPAÑOL:

Descubrir nuevos autores, normalmente me gusta porque, de una forma u otra, casi siempre me sorprenden. En este caso la sorpresa ha sido positiva porque, gracias a Univers, he descubierto a Alan Parks y, con él, al inspector Harry McCoy.

Esta es la segunda entrega de una serie, pero se puede leer de manera independiente, yo lo he hecho así, he leído el segundo sin haberme leído el primero.

Los hechos se desarrollan en la ciudad de Glasgow, que en el libro nos muestra su parte más oscura, con luchas de bandas, drogas, prostitución y asesinatos. Si mezclamos todos estos ingredientes, característicos del más puro estilo 'noir', con el inspector McCoy, políticamente incorrecto, tenemos un cóctel explosivo. Acción des desde el primer momento y una buena investigación policial.

Si os gusta la novela negra os lo recomiendo. Yo me he animado y espero leer el primer libro pronto y continuar con el resto a medida que vayan saliendo.

Creo que alguna vez ya lo he comentado: me gustan los policías imperfectos 😏
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..