Editorial: Comanegra (01/12/2020)

Aquest llibre és un còctel. Hi desffilen personatges tan cèlebres i inspiradors com Tolstoi, Omar Khayyam, Voltaire, Jesucrist, Khalil Gibran, Buda… Cadascun amb les seves històries, ensenyant-nos que no cal posar-nos pedres al fetge, que la vida és bella, que ha de ser una celebració i que tenim dret a ser feliços. També hi trobareu experiències personals de l’autor, històries de sants i santes, consells de místics i psicoterapeutes. Són 365 relats escrits o selecc... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 04 January 2021
Pocs dies fa que ha començat l'any i ja tinc llibre preferit!
M'agraden els llibres que m'ajuden a ser millor, a asseure'm i a organitzar les meves idees per tal de viure millor amb mi mateixa i amb els altres.
No parlo dels llibres d'autoajuda feixucs i tècnics sinó dels llibres que et conviden a la reflexió personal a traves de frases simples, de pensaments de diversos autors i personalitats, etc...
Breus aprenentatges que et ressonen a la ment fins que aconsegueixes créixer una miqueta més.
A l'obra 365 motius per viure despert trobem numerats pensaments, frases, reflexions de la collita del propi autor per a cada dia de l'any.
És un llibre àgil, còmode, distret de llegir però en el que has de posar de la teva part per realment viure més despert i més conforme amb la pròpia existència.
Gràcies a Una lliçó per a cada dia de l'any podem anar adquirint coneixements per autogestionar-nos millor inspirades en Tolstoi, Voltaire, Jesucrist, Buda i un llarg etcètera.
Tots ells amb una finalitat comú que és el benestar, el poder veure que la vida és bella i val la pena viure-la i que tenim tot el dret a ser feliços.
Haig de reconèixer que les presses m'han guanyat i l'he llegit sencer però costarà dia a dia anar incorporant tot allò que l'Albert Parareda Franquesa ens ha volgut transmetre i ha condensat en aquest llibre ben organitzat i presentat de manera atraient.
No crec que ningú estigui exempt de la lectura i alhora no crec que hi hagi ningú que en surti il·lès.
Tots tenim punts forts però d'altres de febles que hem de millorar i potencia i des de la veu amiga de l'autor que ens apropa alhora a grans pensadors podem anar fent de la nostra vida una vida millor.
Per tots aquells que voleu apropar-vos a la vostra felicitat i aprendre a reconèixer-la aquesta lectura us serà molt útil.
És ideal per als culs inquiets que sempre necessitem un estímul per tal de reflexionar i analitzar com som.
Aquesta eina de creixement personal que ens proposa Comanegra cau a les nostres mans en un moment en que el món ens ha demostrat que mai hi ha res segur i que la vida és un bé preuat que cal gaudir.
Vinga va! No el deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: relatosVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro