Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
18 June 2020
CATALÀ:

Com en la primer títol de la saga, Port Amagat, l'autora aconsegueix captar la nostra atenció des del primer moment. La intensitat de la història, narrada en passat i en present, va in crescendo (excepte en alguns moments que sembla que decau una mica però que es perdonen), fins arribar a un final molt ben tancat.

María Oruña té la capacitat de dosificar l'emoció de manera que no puguis parar de llegir. La trama m'ha semblat menys complexa que l'anterior però igual d'interessant i els personatges molt ben trobats.

Les localitzacions criden molt l'atenció ja que s'ha volgut posar en valor el patrimoni natural càntabre ubicant alguns dels passatges de la novel·la en coves i grutes existents i, en alguns casos, desconegudes.

També es pot apreciar el gran treball de documentació que fa l'autora en les seves novel·les, amb les descripcions acurades i la informació que dona d'alguns aspectes.

Si us agraden les novel·les d'assassinats i de les seves investigacions us el recomano. Ara vaig a pel següent de la saga ;)

ESPAÑOL:

Como en el primer título de la saga, Puerto escondido, la autora consigue captar nuestra atención desde el primer momento. La intensidad de la historia, narrada en pasado y en presente, va in crescendo (aunque en algunos momentos parece decaer un poco pero se le personan), hasta llegar a un final muy bien conseguido.

María Oruña tiene la capacidad de dosificar la emoción de manera que no puedes parar de leer. La trama me ha parecido menos compleja que la anterior pero igual de interesante, y los personajes muy bien encontrados.

Las localizaciones llaman mucho la atención ya que se ha querido poner en valor el patrimonio natural cántabro ubicando algunos de los pasajes de la novela en cuevas y grutas existentes y, en algunos casos, desconocidas.

También se puede apreciar el gran trabajo de documentación que hace a autora en sus novelas, con descripciones detalladas y con la información que da de algunos aspectos.

Si os gustan las novelas de asesinatos e investigaciones policiales os lo recomiendo. Ahora voy a por el siguiente de la saga ;)