Editorial: Cossetània (02/10/2019)

LaPetitaLlibreria
 08 November 2019
Avui us presentem un conte pels infants que us deixarà ben bocabadats tant pel seu gran format com pel missatge que deixa.
D'una manera molt clara trobareu un debat sobre l'autoestima i els valors que fan falta en una societat actual on lo bonic és lo més acceptat i ser un mateix o diferent sembla agosarat o fins i tot dolent.
Gràcies a Estic guapa? Podem veure amb els nanos com allò que ens fa ser especials resideix dins nostre i no pas respon a la imatge física que mostrem o a allò que tenim.
En aquest conte la presumida girafa va preguntant als seus amics si està guapa i no saben ben bé que dir-li; el seu amic ocell li va deixar un barret a veure si es veia millor, la serp un collaret blau i el tigre unes botes turqueses però encara no li havien dit si estava guapa o no.
Un dia la girafa es va adonar que tots els seus amics estaven en perill i amb la valentia que la caracteritza i tot el seu bon cor va poder salvar a l'ocell, a la serp i al tigre.
Ja no important-li massa la seva aparença els va tornar el barret, el collaret i les botes i ells li van regalar unes arracades vermelles tot agraint-li el que havia fet per ells.
Ella se sentia preciosa i de nou va arribar la famosa pregunta al que als seus amics li van respondre que més que estar guapa ella ho era per tot el que feia i com era.
Tot i així ella cada dia es sentia especial amb les seves arracades ja que li recordaven la manera en que els seus amics la valoraven i l'estimaven.
Amb aquest conte senzill i directe que brolla de la ploma de Nayat Kaid podem treballar allò que fa que ens estimin, la bellesa interior i allò que ens fa especials als ulls dels altres.
De nou Cossetània Edicions ens proposa un llibre colorista, alegre, amb personatges ben simpàtics, aventures i una gran reflexió final per als menuts.
En una societat on la tendència és seguir models i estereotips aquest conte és l'antídot per als nanos que es senten diferents o insegurs i també per tal que comprenguin que la diferència és bonica.
És una bona dosi d'autoestima.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: infantiVer más

Lectores (1) Ver más

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas