Editorial: Columna Edicions (24/11/2021)

Deu anys després de la publicació de Quan érem feliços, Rafel Nadal torna a posar la seva mirada literària sobre la memòria, el pas del temps i les noves generacions en aquest llibre íntim i delicat amb el qual tanca la saga familiar més venuda de la literatura catalana.

Quan s’esborren les paraules les coses perden el seu nom i deixen d’existir; aleshores a l’autor només li queda escriure aquestes pàgines sobre la baba Montserrat, amb l’esperança que... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 21 December 2021
Si avui em pregunten per un autor d'aquests darrers anys que m'ha encisat obra rere obre sense cap dubte que anomenaré a el gran Rafel Nadal i avui tenim el goig de presentar-vos la seva darrera novel·la que tanca la trilogia composada per “Quan érem feliços”, “Quan en dèiem xampany” i ara afegim com a cloenda Quan s'esborren les paraules.
Tres obres d'una gran qualitat tant pel que fa a les descripcions dels escenaris com per la dimensió que dóna als protagonistes i a les trames que neixen dels seus fets juntament amb el factor més important que és la generositat que té amb el lector d'oferir-nos una obra sobre la seva pròpia nissaga.
En tots els seus llibres obre el cor i el calaix de la memòria per teixir obres en la que tots ens podem veure reflectits en sentiments i emocions i en l'amor i admiració vers la família.
Aquesta darrera obra és un xic nostàlgica però alhora obre una finestra d'esperança en un futur.
S'entén que escriu des de la professionalitat però la sensibilitat embolcalla cada una de les seves paraules.
Aquesta obra és un homenatge a la seva mare i al que va ser la seva vida i com el va ajudar a ell i a tota la família a mantenir-se en peus.
Una dona ferma, intel·ligent, vital, lluitadora i molt familiar que, malauradament, envelleix amb Alzheimer.
Amb aquesta obra cobreix un període històric contextualitzat des de la visió social i protagonitzat per un trencaclosques d'imatges familiars que ens fan reflexionar sobre aquesta malaltia tan cruel que difumina a les persones que ho pateixen i a tota la família.
Sembla mentida com algú tan lluminós pot minvar en si mateix a causa d'aquesta malaltia.
Gràcies a la seva obra i a les seva paraules ara ja és eterna en aquestes pàgines que ens ofereix Columna.
Reconec que ha estat una lectura que et transforma, et fa més humà...
Per als que heu llegit els anteriors volums teniu una tercera part reflexiva i intimista que us agradarà i manté la qualitat de les anteriors.
De ben segur que si el descobriu amb aquesta trilogia no podreu deixar passar per alt els seus altres títols com “La maledicció dels Palmisano”, “El fill de l'Italià”, “La Senyora Stendhal” i “Mar d'estiu: Una memòria mediterrània”.
És un mestre de les bones lletres, la novel·la històrica i la naturalesa humana.
¡No el deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: historiaVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro