Editorial: Cossetània (01/05/2019)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 30 July 2019
Vivim a l'era de la tecnologia i en l' època en que les pantalles són unes grans aliades per a la nostra vida quotidiana però... tot això és positiu?
La resposta és difícil de dir i d'argumentar ja que els avenços sempre tenen alguna part a millorar.
Estem avançant molt i molt ràpid i el que més preocupa és que grans tradicions i fets del passat estan caient en l'oblit i crec que dels més perjudicats en aquest sentit són els infants que no han viscut aquest temps passat i no tenen massa noció per comparar i triar.
Però amb una mica de ganes i bons llibres tot pot anar canviant una mica.
Avui mateix, de cara a les vacances que a vegades es fan llargues us apropem 100 jocs per fer a casa amb els teus fills.
Jocs fàcils, jocs de sempre, amb poc material i amb molta imaginació que a nosaltres ens apropen als nostres records i ens ajuden a desenganxar als menuts de les pantalles.
El joc és una de les eines més importants en el procés d'aprenentatge informal i a més ajuda al creixement cognitiu, motriu i emocional dels nanos.
Segur que tots vosaltres teniu grans moments viscuts jugant a el penjat, a les curses de xapes, les bales, el veig-veig, el telèfon, ela avions de paper, les cadires, la gallineta cega, el quatre en ratlla, el parxís...
Siguin de taules, de cartes, de paper i llapis o d'altres ajuden a que els menuts es distreguin i aprenguin.
Gràcies a la Montse Assens i la Pinyeres Assens trobareu un bon grapat de jocs per gaudir en família explicats de manera simple i amb les seves variants possibles.
És una selecció molt ben feta i que farà els delícies dels menuts i dels no tant menuts!!
Tornem a recuperar tresors que s'han anat passant generació a generació.
Us asseguro que si descobriu aquest volum que ens ofereix Cossetània us vindran moltes ganes de jugar!
No us el perdeu!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: juegoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro