Editorial: Cossetània (01/05/2019)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

LaPetitaLlibreria
 30 July 2019
Vivim a l'era de la tecnologia i en l' època en que les pantalles són unes grans aliades per a la nostra vida quotidiana però... tot això és positiu?
La resposta és difícil de dir i d'argumentar ja que els avenços sempre tenen alguna part a millorar.
Estem avançant molt i molt ràpid i el que més preocupa és que grans tradicions i fets del passat estan caient en l'oblit i crec que dels més perjudicats en aquest sentit són els infants que no han viscut aquest temps passat i no tenen massa noció per comparar i triar.
Però amb una mica de ganes i bons llibres tot pot anar canviant una mica.
Avui mateix, de cara a les vacances que a vegades es fan llargues us apropem 100 jocs per fer a casa amb els teus fills.
Jocs fàcils, jocs de sempre, amb poc material i amb molta imaginació que a nosaltres ens apropen als nostres records i ens ajuden a desenganxar als menuts de les pantalles.
El joc és una de les eines més importants en el procés d'aprenentatge informal i a més ajuda al creixement cognitiu, motriu i emocional dels nanos.
Segur que tots vosaltres teniu grans moments viscuts jugant a el penjat, a les curses de xapes, les bales, el veig-veig, el telèfon, ela avions de paper, les cadires, la gallineta cega, el quatre en ratlla, el parxís...
Siguin de taules, de cartes, de paper i llapis o d'altres ajuden a que els menuts es distreguin i aprenguin.
Gràcies a la Montse Assens i la Pinyeres Assens trobareu un bon grapat de jocs per gaudir en família explicats de manera simple i amb les seves variants possibles.
És una selecció molt ben feta i que farà els delícies dels menuts i dels no tant menuts!!
Tornem a recuperar tresors que s'han anat passant generació a generació.
Us asseguro que si descobriu aquest volum que ens ofereix Cossetània us vindran moltes ganes de jugar!
No us el perdeu!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: juegoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro