Crítica de LaPetitaLlibreria

LaPetitaLlibreria
06 October 2021
Els nostres amic de l'Editorial Les hores debuten amb una obra escrita des de l'origen en català i realment és d'altíssima qualitat.
Aquest cop no cerquen el talent fóra les fronteres però ens ofereixen un debut literari en català que esdevé una joia de les lletres.
Una obra diferent, inclassificable, actual, de rabiosa actualitat social, intrigant, interessant, de contrastos...
És una obra que des de lo senzill ens fa una grandíssima reflexió i un dibuix de la societat actual que és esfereïdor per la seva sensatesa, el seu caràcter crític i la convidada que ens regala a la reflexió.
A l'obra Lena al descobert coneixerem a la Lena quan compleix la cinquantena i fa un repàs a la seva vida passada, present i un intent esperançat de mirar al futur amb ànsies de canvi.
Les vides dures sovint són les que enganxen més als lectors però han d'estar narrades amb calma, poc a poc per anar empatitzant amb els sentiments i les emocions i amb una evolució psicològica de la protagonista detallada per tal d'entendre d'on ve, on esta parada i cap a on vol anar.
La ploma de la Carolina Montoto ens dibuixa a una dona amb molt passat i força empenta que es disposa a canviar la seva vida.
¿Se'n sortirà? ¿Quin ha estat el detonant de la decisió? ¿Trobarà obstacles o un camp de roses? ¿Haurà de fer primer les paus amb el seu passat?
Ella treballa com a correctora i li costa arribar a final de mes, no té amics i no té parella i els seus afectes son gairebé nuls.
Ara, a més, ha mort el seu pare.
Sembla que la vida va passant i transcorrent sense que ella faci res però tampoc li passa res a ella i cada cop es sent amb menys capacitat per sentir.
¿Com pot afrontar el futur?
Una trobada amb el propietari del pis que ella lloga serà el factor desencadenant per prendre moltes decisions i revisar el passar per engegar motors i dirigir-se a un futur millor i construït per ella mateixa.
És més forta i valuosa del que es pensa in quan comenci a creure-s'ho que s'amagui el món doncs una fera s'ha despertat!
Un cant a la vida que no us podeu perdre!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..