Editorial: ROSA DELS VENTS (20/10/2022)

Video de Vilma Montoliu (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Vilma Montoliu
Com adaptar la meditació a la nostra rutina per omplir el dia d'energia positiva.
Aconsegueix MEDITAR DONA VIDA: https://bit.ly/3ZbBkX6
#VilmaMontoliu #Meditardonavida
---- MEDITAR DONA VIDA
Per meditar no cal que deixis la ment en blanc ni que t'aïllis a la muntanya, ni tampoc cal que et tanquis a una habitació a les fosques amb música i encens. Només has d'incorporar la meditació a la teva rutina diària mitjançant exercicis creats per Vilma Montoliu, fàcils d'aprendre i amb els quals, de seguida, descobriràs els beneficis de meditar. Perquè, saps què? La meditació ja és a dins teu, només l'has de despertar.
Aprèn a meditar a la dutxa, mentre estens la roba, fent cua al supermercat, de camí cap a la feina o mentre regues les plantes. Amb la meditació, t'ompliràs d'energia, t'augmentarà l'autoestima i la concentració, gaudiràs més del teu dia a dia i, en definitiva, viuràs més feliç.
El llibre inclou meditacions i exercicis guiats a través de codis QR i un apartat per aprendre a meditar amb els teus fills i filles.

Lectores (1) Ver más

¿Autor o autora?