Editorial: Columna Edicions (12/06/2019)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 27 August 2019
Avui us animem a que descobriu les lletres de Victòria Molins. Una dona que no deixa indiferent simplement per la seva empremta vital a la societat, per les seves opinions i per la forta vinculació política i sobretot per la seva entrega total a la fe.
La religiosa Victòria Molins escriu una novel·la intrigant i emocionant que serveix alhora com una gran eina de crítica i reflexió vers la societat actual.
A la seva obra Els secrets de la badia ens presenta a la Míriam, una jove metgessa de vint-i-quatre anys que decideix marxar a treballar uns mesos a un hospital d'Angola.
La seva vida és plena amb la seva família que l'estima i amb el lligam cada cop més feble amb el seu company que fa pocs esforços per comprendre el que sent i el que li passa.
Un cop allà el primer que li sobtarà serà la brutal diferència de poder entre la pobresa de la majoria i la extrema riquesa d'uns quants que viuen a base de la corrupció i els diamants.
Un món de xocs i contrapunts que posarà la seva pròpia vida a debat i també a la societat en general i fins i tot al món tal i com l'entenem o l'acceptem avui en dia.
La Míriam sentirà que hi ha molta feina a fer i que no pot apartar la mirada dels debats ètics i morals que se li presenten.
A ritme de thriller i amb una historia d'amor que acabarà d'arrodonir aquesta gran historia podem dir que té els ingredients perfectes per enganxar-nos des de les primeres planes.
Corrupció, drogues, amor, desamor, desengany social, desigualtats...
Toca tants temes que si ens animem a gaudir-lo i desgranar-lo no només ens agradarà sinó que ens convida a la reflexió i a un aprenentatge.
Podrà la Míriam acabar amb el dolor d'Angola i les seves desigualtats? Podrà aconseguir estirar del fil de la màfia? Deixarà que el seu cor posi en debat el que sent?
Només gràcies a Columna i llegint-lo ho descobrireu!
És una obra que ve a tocar-nos la fibra i a no deixar-nos pas indiferents.
És una lectura ideal per aquestes vacances!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: novela psicológicaVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro