Crítica de LaPetitaLlibreria

LaPetitaLlibreria
09 July 2019
Avui us apropem la darrera obra publicada del aclamadíssim Federico Moccia.
Desprès d'èxits com la saga inconfundible de “Perdona si et dic amor” i “Perdona però vull casar-me amb tu” i la seva gran obra amb què ens va conquistar “A tres metres sobre el cel”, “Tinc ganes de tu” i “Tres vegades tu” i altres obres com “Aquell instant de felicitat” ens apropa la segona part de “Aquesta nit digues que m'estimes
Realment aquesta darrera va sobtar a la crítica i el públic ja que els seus protagonistes no eren adolescents com a les seves darreres obres en que la edat i la descoberta dels primers amors eren un dels factors diferencials que el portaven a ser un èxit entre el públic juvenil.
Aquesta obra està protagonitzada per uns personatges més grans i alhora és una historia més adulta encara que no perd la seva essència literària i estilística i segueix mostrant com és el rei creant histories romàntiques.
A Mil nits sense tu coneixereu el destí d'en Tancredi, l'home sofisticat i seductor i de la desconfiada Sofia.
Guanyarà allò que senten o el que deuen fer i s'espera d'ells?
Ell, creu realment en el seu amor i sent profundament la manca de la Sofia i la seva música. Les seves nits no s'acaben i els records de la seva mirada segueixen intactes.
Ambientada en una atmosfera tremendament bella, amb l'explicació i l'evolució dels sentiments més purs gaudirem d'una novel·la purament Moccia.
És una oportunitat per tal que el públic adult el conegui i a més pugui descobrir la seva capacitat a l'hora de crear uns amors negats que semblen impossibles fins arribar a un factor que ho canvia tot.
Us animeu a l'aventura?
En Tancredi us necessita!
Només llegint i desgranant aquesta apassionant historia que ens ofereix Columna podreu gaudir d'aquest gran amor melancòlic.
Com acabaran aquest parell?
La seva capacitat narrativa us sorprendrà!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..