Editorial: Amsterdam (31/05/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
L’Edward Fosca és un assassí. La Mariana no en té cap dubte. Però Fosca és intocable. Professor de tragèdia grega a Cambridge, atractiu i carismàtic, i reverenciat per mestres i alumnes i, molt especialment, per l’enigmàtica societat de belles estudiants privilegiades que tothom coneix amb el nom de Les Donzelles.

La Mariana és psicoterapeuta i està convençuda que, rere la fascinació pels sacrificis de l’Antiga Grècia de Fosca, s’a... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 14 June 2021
Avui us presentem un thriller que us prendrà hores de son doncs és impossible parar de llegir-lo!
Sorpresiu, enigmàtic, misteriós... Molts adjectius poden descriure com és la novel·la titulada Les donzelles però el millor és que la descobriu per vosaltres mateixos.
En aquesta obra que brolla de la ploma aclamada i valorada tant per critica com pel públic de l'Alex Michaelides trobareu una historia ben tramada amb protagonistes interesantíssims i un teló de fons novedós pel gènere.
Darrerament les novel·les negres o els thrillers s'ambienten en gran mesura a pobles nòrdics amb pocs habitants on trobar a l'assassí resulta un xic fàcil o als suburbis de les ciutats més conegudes del món per tal d'abastir-nos de clixés cinematogràfics i referencies culturals conegudes mundialment.
Doncs no, aquest cas ens traslladem a un campus universitari on coneixerem al professor Edward Fosca i d'entrada ja descobrirem de la mà de la Mariana que aquest és un assassí.
N'està segura? En té probes? Perquè ho diu? El temps li donarà la raó?
Aquest professor de tragèdia grega a Cambridge és carismàtic, atractiu i té una personalitat que embolcalla a qui se li apropa. Però tot lo que té d'atractiu ho té també de recargolat.
És gairebé venerat per mestres i alumnes i sobretot per les integrants de Les Donzelles.
Una de les alumnes que formen part de Les donzelles apareix cosida a ganivetades al campus.
Referma això la teoria de la Mariana?
La mariana es veurà obligada a marxar a la seva antiga universitat per consolar a la Zoe, la seva neboda que era intima amiga de la que ha estat assassinada.
Des d'aquest punt i el dolor que veu als ulls de la Zoe es disposarà a desemmascarar a aquest pervers personatge.
Ella intueix que la ment depravada de l'Edward és més fosca que el seu propi cognom i no pararà fins a descobrir la veritat i fer justícia.
En aquest punt la investigació es barreja amb el coratge agosarat de la Mariana i amb el debat ètic de la met recargolada del mestre.
Serà realment l'assassí?
Només llegint aquesta obra que ens apropa Amsterdam i que podem gaudir gràcies a la traducció d'en Jordi Boixadós aprendrem sobre les múltiples cares que pot tenir una persona, les diverses cares de la veritat i el poder dels pensaments.
Serà al final l'Edward un assassí o està buscant en la direcció equivocada?
Només llegint-lo ho descobrireu!
És una obra espectacular on res es casual.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
PensamientosleeidosPensamientosleeidos26 February 2023
El que tinc en contra d'una gran part de la psicoanàlisi és la idea preconcebuda que el patiment és un error, un senyal de debilitat o fins i tot una malaltia. Quan, de fet, possiblement les més grans veritats que coneixem han provingut de persones que patien.
PensamientosleeidosPensamientosleeidos26 February 2023
Encara n'estava enamorada; era aquest, el problema. Malgrat que no veuria en Sebastian mai més, tot i que se n'havia anat per sempre, ella en continuava enamorada i no sabia què fer amb tot aquell amor.
PensamientosleeidosPensamientosleeidos26 February 2023
Ningú no em va dir mai que el dol s'assemblés tant a la por.
Videos de Alex Michaelides (4) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Alex Michaelides
Booktrailer | La paciente silenciosa | Alex Michaelides.
Alicia Berenson, una pintora de éxito, dispara cinco tiros en la cabeza de su marido, y no vuelve a hablar nunca más. Theo Faber, un ambicioso psicoterapeuta forense obsesionado con el caso, está empeñado en desentrañar el misterio de lo que ocurrió aquella noche fatal y consigue una plaza en The Grove, la unidad de seguridad en el norte de Londres a la que Alicia fue enviada hace seis años y en la que sigue obstinada en su silencio. Pronto descubre que el mutismo de la paciente está mucho más enraizado de lo que pensaba. Pero, si al final hablara, ¿estaría dispuesto a escuchar la verdad?
El thriller perfecto que Brad Pitt llevará al cine...
otros libros clasificados: ThrillerVer más

Lectores (1) Ver más

Autoras de novela negra y policíaca

10 negritos

Agatha Christie