Las mejores frases de Apeirògon (6)

Lesulleresdellegir
Lesulleresdellegir 01 December 2021
"Ens vam adonar que ens volíem matar els uns als altres per aconseguir el mateix: pau i seguretat. Imagineu-vos quina ironia."
Literannia 01 December 2021
Sempre que pot, en Bassam viatja amb el cotxe net, i així ho posa més fàcil als dels controls, si l'aturen: la jaqueta ben plegada al seient de davant, cap bossa grossa al maleter cap caixa de plàstic, tot ben disposat de manera que un soldat pugui mirar fàcilment a l'interior i dir-li que tiri endavant.
Literannia 01 December 2021
Em podeu odiar tant com vulgueu, no passa res. Podeu construir tants murs com vulgueu, no passa res. Si creieu que un mur us dona seguretat, endavant, però feu-lo al vostre hort, no al meu.
Literannia 01 December 2021
Com sempre he dit, és un desastre descobrir la humanitat del teu enemic, la seva noblesa, perquè llavors ja no és el teu enemic; no ho pot ser.
Literannia 01 December 2021
És una tragèdia que hàgim d'estar demostrant contínuament que som éssers humans.
Literannia 01 December 2021
Ha anat a molta velocitat tot el matí, però li agraden els moments en què les coses frenen fins a quasi aturar-se i pot sentir l'espai al seu voltant, tot en suspensió com en una fotografia en què ell és l'única cosa que es mou.