Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
25 May 2021
CATALÀ:

Vaig descobrir Flavia Company amb Haru i vaig poder gaudir d'una lectura tranquil·la i serena, i aquest Sant Jordi, gràcies a la recomanació entusiasta de @brisafacultura al seu programa de la mà de la Cultura a República TV, vaig assabentar-me que havia escrit aquest nou llibre amb l'heterònim d'Andrea Mayo i vaig decidir auto regalar-me'l.

Quin encert! A través del símil amb les característiques d'una planta carnívora se'ns descriu la crueltat d'un amor tòxic. L'autora ens remarca que aquest tipus de relacions no són amor, sinó trampes i que deixen moltes seqüeles psicològiques.

Descriu aquest tipus de relacions com un laberint del que costa sortir a través de la vivència de la persona sotmesa (empresonada per aquesta planta carnívora). La despulla, ens estripa els seus pensaments i les seves sensacions, la seva lluita i la seva rendició, en definitiva, les seves emocions.

No és una lectura agradable, però crec que sí que és necessària, per tant, us animo a llegir-la i que en traieu les vostres pròpies conclusions.

ESPAÑOL:

Descubrí a Flavia Company con Haru y pude disfrutar de una lectura tranquila y serena, y el día de Sant Jordi, gracias a la recomendación entusista de @brisafacultura en su programa de la mà de la cultura de República TV, me enteré que havia escrito este libro con el heterónimo de Andrea Mayo y decidí autoregalármelo.

Menudo acierto! A través del símil con las características de una planta carnívoras nos describe la crueldad de un amor tóxico. La autora nos remarca que este tipo de relaciones no son amor, sino trampas y que dejan muchas secuelas psicológicas.

Describe este tipo de relaciones como un laberinto del que es difícil salir, a través de la vivencia de la persona sometida (presa por esta planta carnívora). La desnuda, nos destripa sus pensamientos y sus sensaciones, su lucha, su rendición, en definitiva, sus emociones.

No es una lectura agradable, pero sí que es necesaria, por lo tanto, os animo a leerla y a que saquéis vuestras propias conclusiones.
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..