Editorial: Editorial Alrevés (18/02/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 01 abril 2019
Desprès d'anys d'èxits a la literatura juvenil i un gran inici a la novel·la negra per adults amb títols com “Historia de mort”, “Societat negra”, “La violència justa”, el seu relat inclòs a “Barcelona: viatge a la perifèria criminal” i el seu darrer èxit “L'harem del Tibidabo” ens retrobem amb les bones lletres de l'Andreu Martín.
La seva passió per el costat tèrbol de la ciutat de Barcelona el porta a focalitzar-se en el esdeveniment de l'atemptat jihadista de les Rambles i a començar a desplegar la trama dels seus personatges ficticis amb una gran evolució psicològica i un gran detallisme.
A Tothom et recordarà ens presenta com al port de Barcelona apareix mort l'inspector de la Policia Nacional Santiago Ortuño.
Recórrer les seves darreres setmanes serà vital per entendre el que va passar per tan tràgic final.
Unes quantes setmanes abans aquest policia va rebre la visita de la Leire, també coneguda al món artístic com a Dorothy Gale amb l'objectiu de demanar un permís de residència per a Abduh Fayad, un lampista marroquí que treballa en el tortuós negoci dels germans Xaddad.
Ella n'està enamorada i el vol protegir.
El policia queda captivat per la seva bellesa i no dubtarà en intentar enamorar-la i s'endinsarà en una investigació antiterrorista al barri del Raval.
Temes reals es combinen amb uns personatges que copsen la nostra atenció des de les primeres planes i ens porten a investigar què li va passar al policia.
Molts interrogants i un ritme trepidant per crear una atmosfera de misteri increïble teixida amb la professionalitat i l'amor per les lletres del gran Andreu Martín.
Un nou títol de Crims.cat que té pinta a tornar a ser un gran èxit literari.
Aquesta obra mereixedora del Premi Narrativa Ciutat de Vila-Real 2018 us mostrarà una Barcelona diferent i sota l'òptica de l'autor.
Només si la llegiu i desgraneu els seus detalls podreu valorar la seva dimensió i descobrir tots els misteris.
No la deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
crucedecaminos
 20 marzo 2019
Sempre m'ha fascinat l'habilitat que tenen certs escriptors per ficar-se amb rapidesa i facilitat en la pell de l'actualitat.
Andreu Martín és un d'ells i ho torna a demostrar amb Tothom et recordarà una novel·la de rabiosa actualitat en la que barreja de manera intel·ligent ficció i realitat.
Tothom et recordarà va aconseguir el premi Ciutat de Vila-real 2018. En castellà va guanyar Soy la venganza de un hombre muerto d'Alberto Valle, que va publicar amb anterioritat sota el pseudònim de Pascual Ulpiano. Les dues novel·les s'han publicat sota el segell de l'editorial Alrevés, que com sabeu els que em seguiu, és un segell de qualitat negrecriminal.
«Àrab, musulmà i terrorista, vingui, tot és el mateix; d'aquesta manera es poden permetre ser racistes i xenòfobs sense sentir-se culpables ».
Andreu Martín és un escriptor incansable. Potser en els últims anys la seva producció literària pugui haver baixat una mica en nombre, però supera amb molt la mitjana de publicació d'autors espanyols en un any. I aquest fet lliga amb el que us deia anteriorment, que sap treure-li el màxim partit a tot el que l'envolta i per tant el preocupa.
Els atemptats de Catalunya del 17 d'agost de 2017 han marcat un abans i un després en la població catalana i crec que també espanyola, com malauradament el marcarà el recent atemptat a Nova Zelanda. Una societat que es creia fora de perill d'aquesta xacra veu com aquest horror està més a prop del que li semblava. Fins i tot els cossos de seguretat de l'Estat que creien estar ben preparats s'han d'enfrontar a un nou repte quan pensaven que tot estava controlat. Aquest comentari també s'ha sentit aquests dies provinents de Nova Zelanda.
SEGUIR LLEGINT A L'ENLLAÇ
Enlace: http://crucesdecaminos.blogs..
otros libros clasificados: ThrillerVer más

La novela negra en el cine

L.A. Confidential (Los Ángeles al desnudo)
La Dalia Negra (The Black Dahlia)
Dueños de la calle (Street Kings)
Dark Blue (El rostro oscuro de la ley)