Editorial: crims.cat (18/01/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
«Ara m’adormo, ara em desperto, ara m’adormo.» Així és la vida de Francesc Ascàs, un jove extravagant, intrusiu i diferent, que sent veus i diu coses estranyes, que dibuixa còmics i està enganxat a les prediccions d’una maga televisiva, i tot això reclòs en el pis on viu, amb l’única claror que li proporcionen les escletxes de les persianes abaixades. Fins que un dia apareix morta Blanca Benito, la seva veïna i única amiga, i serà aleshores quan la policia l’acusa d... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 15 March 2021
És impactant el que un pot arribar a sentir quan llegeix les obres de l'Andreu Martín!
És acabar-la i pensar que és fantàstica i que no s'haguera pogut lligar d'una millor manera ni desenvolupar d'una manera diferent.
Són obres rodones i úniques que conviden molt a la reflexió.
Obres per a joves, obres per a adults, un mestre del gènere negre i un coneixedor de la ment humana com pocs des de la visió professional i la visió que atorga la vida i a més amb un gran talent narratiu a l'hora de crear trames intrigants en escenaris plens de misteri i protagonitzades per protagonistes amb una evolució psicològica i emocional molt forta.
Destaquem de les seves obres L'Harem del Tibidabo i la seva continuació amb La favorita de l'Harem però no en destriem cap negativament.
Relats, novel·les... Les lletres no se li resisteixen!
Tot a les seves obres va de poc a molt, a un tempo imparable que submergeix al lector en unes histories que poden semblar rocambolesques però ben desgranades i analitzades ens adonem que estan carregades de critica social de la manera més subtil.
A la seva darrera obra Ara direu que estic boig tractarem la ment humana com mai abans.
Pot un boig raonar si està boig o no? Si realment estigues boig es faria aquesta pregunta?
El protagonista de la novel·la viu sol al seu pis i passa els dies mentre dibuixa i viu al seu món on les al·lucinacions estan a l'ordre del dia.
Només compta amb l'ajuda de la seva tieta ja que la seva mare va morir presumptament assassinada.
Ara, la seva única amiga i veïna apareix morta i tothom directament assenyala al noi que no està bé.
És realment el responsable d'aquest succés?
En aquesta obra l'autor mentre ens convida a la investigació d'aquesta mort ens convida al debat sobre els problemes i les malalties mentals i com es tracten encara avui en dia a la societat desinformada en la que imperen les etiquetes i encara els estigmes.
Voleu saber si va ser ell l'assassí o no? Què va passar al pis de sota?
Gràcies a Crims.cat podreu donar resposta a tots els enigmes i alhora ampliar la bibliografia d'aquest autor que ens sorprèn obra rere obra.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de Andreu Martín (2) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Andreu Martín
Página Dos se sumerge en la noche barcelonesa del Paralelo de la mano de Andreu Martín. En relación a su novela La cuarta chica por la izquierda [Alrevés], una novela ambientada durante la Primera Guerra Mundial que tiene como protagonista a una cabaretera del Molino. Cuenta Martín durante la entrevista que le apetecía escribir una novela de espías y «qué mejor que ubicarla en Barcelona, ya que en aquel tiempo era la capital mundial de espionaje». A propósito de la tarea de documentación que ha tenido que realizar para esta obra, el escritor, de forma divertida, explica: «Todo nace de mi imaginación desbocada, pero luego, cuando buscas documentación resulta que mi imaginación se queda corta».
otros libros clasificados: crimenVer más

Lectores (1) Ver más

Autoras de novela negra y policíaca

10 negritos

Agatha Christie