Carmen Montes Cano (Traductor)
Editorial: Tusquets (01/06/2008)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Una tarda de primavera de 1992, la jove agent immobiliària Louise Akerblom és assassinada a sang freda en una solitària granja d'Escània, Suècia. Mentrestant, en la llunyana Sud-àfrica, Jan Kleyn, cap visible d'una organització d'extrema dreta, lidera un atemptat contra un important dirigent del país per tal d'evitar que guanyi la nova política antiapartheid. Per això, Kleyn contractarà els serveis d'un assassí a sou que valorà fins a Ystad, on l'esperarà un antic a... >Voir plus

pasiondelalectura
 24 julio 2018
Un excelente Mankell con la historia de un fanático que entrenan en Suecia con ayuda de los Boers para asesinar a Nelson Mandela con la asistencia de un ex del KGB.
Kurt Wallander más humano que nunca, siente un amor incipiente por Beba con enormes problemas de relación con su huraño padre y con su hija.
otros libros clasificados: literatura nórdicaVer más

La novela negra en el cine

L.A. Confidential (Los Ángeles al desnudo)
La Dalia Negra (The Black Dahlia)
Dueños de la calle (Street Kings)
Dark Blue (El rostro oscuro de la ley)