Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
09 November 2021
CATALÀ:

Gràcies a la Masa Crítica de Babelio i a Obscura Editorial he pogut llegir aquesta novel·la de ciència ficció escrita a quatre mans, que d'una altra manera no crec que hagués triat, ja que és un gènere que no tinc costum de llegir.

És una novel·la coral, amb uns personatges que actuen de manera independent però que interactuen durant la trama. Estem davant d'una catàstrofe, d'una cursa a contrarellotge per evitar el desastre ja que una sèrie de canvis sacsegen la vida de Janowitz. La realitat es transforma a un ritme vertiginós, aquesta transformació altera les lleis de la natura tal com eren conegudes fins al moment.

Els capítols són curts i amb un ritme àgil que, donada la urgència de resoldre la trama, s'agraeix.

Es tracta, com ja he comentat, d'una novel·la (juvenil?) de ciència ficció que barreja misteri amb tecnologia i amb les matemàtiques. El final és sorprenent i et fa replantejar moltes coses.

Tot i no estar avesada a aquest gènere l'he gaudit força, suposo que per aquesta barreja de temes. Si us passa com a mi, i us voleu introduir al gènere, crec que és una bona opció.

A vosaltres us agrada la ciència ficció? Quins altres llibres em podríeu recomanar?

ESPAÑOL:

Gracias a Masa Crítica de Babelio y a Obscura Editorial he podido leer esta novela de ciencia ficción escrita a cuatro manos, que de otra forma no creo que hubiera escogido porque es un género que no acostumbro a leer.

Es una novela coral, con personajes que actúan de manera independiente pero que interactúan durante la trama. Estamos delante de una catástrofe, de una carrera a contrarreloj para evitar el desastre ya que una serie de cambios están azotando la vida de Janowitz. La realidad se transforma a un ritmo vertiginoso, esta transformación altera la leyes de la naturaleza tal y como se conocían hasta el momento.

Los capítulos son cortos y con un ritmo ágil que, dada la urgencia por resolver la trama, se agradece.

Se trata, como ya he comentado, de una novela (juvenil?) de ciencia ficción que mezcla misterio con tecnología y matemáticas. EL final es sorprendente y te hace replantear algunas cosas.

Aunque no estoy acostumbrada a leer este género lo he disfrutado mucho, supongo que debido a la mezcla de temas. Si os pasa como a mi y queréis introduciros en el género, creo que es una buena opción.

¿Os gusta la ciencia ficción? ¿Qué libros de este género podéis recomendarme?
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..