Crítica de LaPetitaLlibreria

LaPetitaLlibreria
29 November 2018
No sé com no he caigut abans en la prosa del autor Salvador Macip dirigida al públic juvenil, com a negrot no té preu, hem gaudit de “La reina de diamants” i “Assassins de Girona”.
L'obra que avui us presentem és trepidant, molt ben tramada, amb uns protagonistes amb una gran dimensió psicològica i amb un marc de fons i context temporal molt treballat.
Si, tot això ho trobareu a Fills de la setena onada, l'obra que inicia una historia que us encantarà i que ens ha deixat sense alè fins que en breu publiqui la segona part en que finalitza el periple dels nostres nous amics i protagonistes.
Fareu un viatge a Midwest en un futur proper que l'autor narra i contextualitza detalladament però sense grans canvis vitals per tal de fer-lo creïble i fugint dels típics relats futuristes en que el menjar són càpsules i els cotxes volen.
Allà, entre els passadissos de l'institut us trobareu amb l'Abigail, una noia molt guapa i de les que podem catalogar com a triomfadora i amb en Wilbur, un noi modest i responsable que aparentment no destaca massa entre la multitud.
L'Abigail pot tenir al seu costat al noi que vulgui però ella prefereix deixar de banda als grans esportistes i es fixa en el Wilbur, el noi que l'ajuda amb els treballs i sempre li té una paraula amable.
Ella vol una vida tranquil·la, estable i vol que el seu noi sigui molt normal, no té que demostrar res a ningú però... És en Wilbur tan gris o té alguna particularitat?
Fins aquí pot semblar una novel·leta d'amor adolescent però us asseguro que aquesta idea es trenca de seguida doncs trames molt inquietants ens esperen.
La investigació genètica i científica ha evolucionat molt en aquest temps i hi ha veus que apunten a subratllar les característiques especial d'aquest noi.
N'és conscient? Què li passa? Canviarà això la seva relació amb l'Abigail?
Els homes misteriosos procuraran que en Wilbur doni un gir a la història però al cap i a la fi ell és el qui decideix el seu futur.
La novel·la acaba en el punt més àlgid i amb uns interrogants impressionants!
Realment Fanbooks encerta amb les seves novel·les juvenils i no tant juvenils ja que ofereix obres de qualitat, novedoses i que obren el ventall de la reflexió personal.
És el regal ideal per aquestes dates i des d'aquí estem esperant amb moltes ganes a que es publiqui la segona part!
Mentrestant descobrirem les altres obres de la bibliografia de l'autor que segur que també són especials i com a mostra un botó.
No us el perdeu!
L'Abigail i el Wilbur us esperen a les llibreries!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..