Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
08 February 2021
CATALÀ:

Primer de tot, vull agrair a @miriamrovifaixa la recomanació d'aquest llibre, ella sempre em recomana bones lectures i poques vegades trobo el moment de llegir-les ;)

Uns germans inesperats, és una història distòpica que ens explica que la humanitat va directa a la seva autodestrucció però, amb un deix d'optimisme, ens convida a repensar i reinventar el món i ens proposa que ho fem emmirallant-nos en el miracle de Grècia.

L'autor ens proposa redreçar el rumb de la civilització per tal que totes les cultures puguem viure en harmonia.

He gaudit molt d'aquesta lectura, que està envoltada d'un halo místic, i que et fa plantejar moltes preguntes: “Qui som? On anem? Què volem esdevenir? Quin món volem construir? Sobre quins valors?”. Tots hauríem de parar, de tant en tant, i fer-nos aquests plantejaments, potser així, les coses serien d'una altra manera.

Què us sembla? Per on començaríeu vosaltres a redreçar aquest món? Us llegeixo.

ESPAÑOL:

Antes de nada quiero agradecer a @miriamrovifaixa la recomendación de este libro, ella siempre me recomienda buenas lecturas y pocas veces encuentro el momento de leerlas.

Nuestros inesperados hermanos, es una historia distópica que nos cuenta que la humanidad va directa a su autodestrucción, pero con un poco de optimismo, nos invita a repensar y a reinventar el mundo y nos propone que lo hagamos fijándonos en el milagro de Grecia.

El autor nos propone enderezar el rumbo de la civilización para que todas las culturas podamos vivir en harmonía.

He disfrutado mucho de esta lectura, que está envuelta de un halo místico, y que te hace plantear muchas preguntas: “¿Quiénes somos? ¿Hacia donde vamos? ¿Qué queremos ser? ¿Qué mundo queremos construir? ¿ Sobre qué valores?. Todos deberíamos parar, de vez en cuando, y hacernos estos planteamientos, quizás así, las cosas serían de otra manera.

¿Qué os parece? ¿Por donde empezaríais vosotr@s a enderezar este mundo? Os leo.
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..