Editorial: Cossetània (01/02/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
A qui no li agrada jugar a fer cabanes? Segur que amb els teus amics heu jugat moltes vegades a construir-ne al pati de l’escola, al parc, al bosc, a casa... I és que a tothom li encanta fer cabanes. En aquest manual veuràs diferents tipus de cabanes que es fan arreu del món i descobriràs quins són els passos per construir-ne una. Només necessitaràs algunes eines, ganes de treballar i molta imaginació. Som-hi!

LaPetitaLlibreria
 06 May 2020
No podem negar la realitat i aquests dies de confinament amb els més menuts a casa estan posant a proba el nostre ingeni i sobretot el d'ells.
És innegable que des de les escoles els procuren tenir actius i que la educació informal de l'àmbit casolà està esdevenint fonamental per el seu correcte desenvolupament cognitiu i emocional.
Però si podem tenir l'ajuda de contes, propostes literàries o eines engrescadores podem fer d'aquests dies una experiència molt enriquidora per a ells.
Parlàvem de recuperar jocs o maneres de distreure'ns de quan nosaltres érem petits i de seguida vàrem recordar les cabanes que fèiem amb llençols entre la butaca de l'avi i la de l'àvia provistes amb coixins, tauleta, còmics i un munt de coses més per passar hores.
Els materials eren senzills, a l'abast de tothom i uns manera pràctica de jugar utilitzant la intel·ligència i l'enginy.
Rebuscant per la nostra biblioteca hem trobat Com fer una cabana on s'explica als ingents els tipus de cabanes que hi ha des dels tipis dels indis fins als iglús dels esquimals passant per les cabanes de fang dels massai o els gers dels habitats de Mongòlia.
S'ha de tenir en compte a l'hora de construir la nostra cabana si la podem fer a l'exterior o a l'interior i les propostes són infinites.
En aquest llibret àgil, ben documentat i il·lustrat ens proporcionen unes planes de paper mil·limetrat per tal que creïn el seu plànol, indicacions de seguretat, què hem de fer en cada pas i inclús que hi podem posar a dins.
En la pròpia preparació ja s'estan distraient, a l'hora de construir-la serà una aventura i un cop feta serà el seu refugi de jocs d'aquests dies.
És una idea boníssima, que es pot treballar molt bé i que els motivarà en aquests dies tan pesats per ells.
De la mà d'en Ton Lloret Ortínez i d'en Martí Garrancho Rico podeu gaudir d'aquesta obra que els convida a créixer i que utilitza una lletra molt adient per als menuts i unes il·lustracions que acompanyen al text molt clares.
Us animeu a construir la vostra pròpia cabana?
Gràcies novament a Cossetània Edicions per apostar i ajudar a que els menuts tinguin una biblioteca de qualitat podreu gaudir d'aquesta experiència i aquest nou joc.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Otros libros de Ton Lloret Ortínez (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro