Crítica de LaPetitaLlibreria

LaPetitaLlibreria
07 July 2021
Una nova novel·la que brolla de la ploma misteriosa de la Donna Leon cau a les nostres mans i creiem que no hi ha millor pla per aquest estiu calorós que refrescar les nostres hores lliures que gaudint de la seva lectura.
A la nova obra Esclaus del desig torna a donar feina al Comissari Brunetti en un dels casos més complerts, treballats i amb moltes més trames secundàries de les que ha narrat mai.
Ambientat novament en un enclau bell però alhora amb una certa boira misteriosa ens presenta un cas ben curiós i enrevessat.
Fóra de la jurisprudència del comissari apareixen dues noies malferides abandonades a les portes d'un hospital i tot apunta a que dos nois venecians com a mínim poden estar acusats de omissió del deure de socors.
Mentre passen els dies i la investigació avança amb la ajuda de la fèrria companya d'en Brunetti, la Claudia Griffoni, descobreixen que un dels nois treballa per un home que participa en activitats nocturnes sinistres al cor de la Llacuna.
En aquest punt el tema del tràfic de persones i la tasca de la capitania del port que tenen una moralitat massa laxa entren en escena.
Interrogants i interrogants que us faran llegir i llegir fins arribar al fons del cas que només podreu esbrinar si gaudiu i desgraneu aquesta obra que ens ofereix Edicions 62 per tal que completem la bibliografia d'aquesta celebrada i prolífera autora en la trentena novel·la que escriu per al seu fill literari.
És un goig llegir les seves obres, descobrir la seva grandesa i alhora de descobrir una gran obra noir descobrir les entreteles de la naturalesa humana i de la societat amb tocs crítics i àcids.
Per si us quedeu amb ganes de més misteri i de bones lletres us convidem a descobrir títols com: “Mort a la Fenice”, “Mort en un país estrany”, “Vestit per Morir”, “Mort i judici”, “Acqua alta”, “Son Profund”, “Contactes a les altes esferes”, “Un mar de problemes”, “Justícia uniforme”, “Proves falses”, “Sang a les pedres”, “Noblesa obliga”, “Sense Brunetti”, “Carn de Canó”, “Les joies del Paradís”, “La temptació del perdó”, “Mort entre línies”, “Les aigües de l'eterna joventut”, “Sang o amor”, “Restes mortals”, “En nom del fill” o “Amb l'aigua al coll” entre d'altres.
És una gran autora per descobrir i unes lectures interessantíssimes!
No les deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..