Editorial: Bindi Books (03/03/2021)

IL·LUSTRACIONS D'AMÉLIE DUFOUR UNA SÈRIE CREADA PER LA PRESTIGIOSA EDITORIAL FRANCESA GALLIMARD I ESCOLLIDA PEL MINISTERI D'EDUCACIÓ FRANCÈS COM UNA DE LES MILLORS SERIES PER A LA PRIMERA INFÀNCIA DEL 2019. Els tres porquets canten i ballen, vols entrar dins les seves casetes i fugir del llop? Una versió del conte clàssic plena d'humor, amb il·lustracions delicioses i uns desplegables espectaculars!

LaPetitaLlibreria
 02 June 2021
Comença un nou mes en el que especialment ens agrada posar el nostre focus en la literatura infantil i juvenil per tal de poder aprofitar aquests dies per presentar bons títols i propostes engrescadores per als menuts de la casa.
Quan acaba l'època escolar és important que descansin i desconnectin d'horaris i rutines excessives però no es poden desvincular de la curiositat, l'aprenentatge i el seu creixement físic, intel·lectual i emocional.
Per això, des de les llibreries i editorials, hem d'aprofitar per seleccionar el bò i millor que els podem oferir.
Avui apostem per Bindi Books que de la mà de Els meus contes desplegables ens proposen tornar als grans clàssics que tots hem après i que hem gaudit.
D'aquesta col·lecció destaquem Els tres porquets que és el que avui ens ocupa amb la gran tasca d'escriptura i il·lustració a càrrec d'en Phillippe Lechermeier i l'Amélie Dufour.
Tornar als clàssics és essencial per tal que valorin la tradició oral de la literatura i d'aquesta manera tan engrescadora en que cada plana es pot anar obrint i fent gran per gaudir de boniques il·lustracions i una lletra que els facilita la seva lectura podem aprofitar per anar ampliant el ventall de propostes literàries emmarcades en el referent dels contes de sempre.
És un conte on valors com la tenacitat, la destresa, la unió i l'enginy per construir un bon refugi els pot salvar del temible llop.
A través dels contes podem obrir un ventall de possibilitats de creixement en valors incalculable a més que aprenen a llegir amb més facilitat i alhora conformen el seu gust lector.
Un bon conte pot ser un premi!
En aquest mateix segell i format podreu gaudir de la Caputxeta Vermella.
Gràcies a Bindi Books i a les seves propostes tan per a menuts com per joves podem defugir dels clixés dels contes de grans factories o de sèries animades on la imaginació de l'infant ja ve marcada.
Són contes que gaudeixen els infants i també els adults!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: cuentosVer más

Lectores (1) Ver más

Cuánto sabes sobre la literatura clásica

La Divina Comedia
La Ilíada