Editorial: Cossetània (14/07/2021)

Mira un moment al voltant. Pots veure una petita marieta obrint les fundes de les ales per arrencar el vol des la fulla d'un angelet fins a un jardí proper, on maduixes amb forma de cor comencen a apuntar. Oh, què és allò? Un cargol que s'arrossega sobre les pues d'un eriçó, tot carregat amb la seva closca amb forma d'espiral, cap a les maduixes... Aquestes són tan sols algunes de les moltes formes que la natura ha donat a cada planta, animal o mineral. El sòl, el s... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 15 July 2021
Avui ens retrobem amb una gran proposta per als menuts que ve a ser la segona part de Els colors de la natura.
Un llibre de gran format i tapa dura en que varen aprendre els colors que són presents al seu entorn i alhora a diferenciar matisos entre ells, crear games, creacions i treure al pintor que porten dins d'ells de la mà de la seva imaginació per explorar una nova manera d'expressar-se.
Avui les mateixes autores i en un format amè, bonic, ben seleccionat, entenedor i molt atractiu ens presenten Les formes de la natura.
Amb aquesta nova entrega que ens presenten la Magdalena Konečná, la Jana Sedláčková i la Štěpánka Sekaninová podem presentar als menuts una nova manera de fer focus als detalls de la natura i la quotidianitat.
Textures, estampats, tapissos i moltes propostes per definir el seu entorn amb més propietat i precisió i alhora completar el sentit de l'anterior obra i ajudar-los a despertar la seva curiositat, a fixar la seva atenció i mirada i alhora a descobrir el món a través d'una vessant creativa i contemplativa.
Ordenat en els grups de fulles, escorces d'arbres, flors, fruites i verdures, fruits secs i llavors, petxines, ales i fundes d'insectes, aletes i escates de peix, pell i closques, ales i plomes d'ocells, pelatge i pèl, minerals i cristalls i patrons i formes poden acabar de completar el sentit de la bellesa de la natura mentre aprenen, dibuixen i aprenen lèxic concret.
De la mà de Cossetània Edicions tenim una eina didàctica molt potent per aquest estiu.
És una gran ajuda per a l'educació informal alhora que ens ajuda a un guiatge per al món de la natura i creatiu alhora que ens dóna la idea de seguir investigant noves formes i colors segons els interessos dels menuts.
Les ments més inquietes no poden estar quietes i rebre estímuls de qualitat com aquestes obres a més d'entretenir-los els ajuda a créixer i desenvolupar-se.
També s'ha de valorar que la lletra és adient i indicada per a menuts que comencen a llegir de manera autònoma.
És dels llibres que a tots ens haguera agradat tenir de petits!
No us perdeu la oportunitat de gaudir-lo!
És una obra complerta i amb moltíssim contingut!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: cuentosVer más

Lectores (1) Ver más

¿Autor o autora?