Editorial: Kindle Edition (06/11/2018)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 2 calificaciones)
From New York Times bestselling authors Vi Keeland and Penelope Ward comes an unexpected love story of secondhand hearts and second chances…

It all started with a mysterious blue note sewn into a wedding dress.

Something blue.

I’d gone to sell my own unworn bridal gown at a vintage clothing store. That’s when I found another bride’s “something old.”

Stitched into the lining of a fabulously feathered desi... >Voir plus

LilianaGama
 17 julio 2019
Una historia preciosa que te llega al Corazón, me hizo reir, enamorarme de sus personajes y llorar. Desde el momento en que empiezan a evolucionar los protagonistas entras a todo un giro de sentimientos y emociones por ellos, ya había leído varias historias de estas autoras y me encantan.
Odisea
 28 octubre 2019
Vi sorprende una vez más con esta estupenda historia. Muy divertida y sexy, sencilla a la hora de leer y de muy fácil lectura. Si les va el new adult este libro les encantará.
VeritoobookVeritoobook20 enero 2019
Love wasn’t about a beautiful dress, a note, or even poignant words. It was about being with someone through thick and thin, about seeing them through not only the best moments of life but also the worst.
VeritoobookVeritoobook21 enero 2019
I think it’s better to spend years treasuring a memory that might hurt sometimes than to never make one at all.
VeritoobookVeritoobook21 enero 2019
Creo que es mejor pasar años atesorando un recuerdo que a veces puede doler que nunca crear uno.
otros libros clasificados: amorVer más

¿Cuánto sabes sobre Aldous Huxley?

Fue un escritor

estadounidense