Alexandre Gombau Arnau (Traductor)
Editorial: Angle Editorial (30/11/-1)

Passiopelsllibres
 12 August 2022
Bona tarda lectorxs!!!

‼️ os dejo la reseña en castellano en los comentarios 😊😊😊

🔆 Avui us porto la ressenya de El sentit d'un final de Julian Barnes i publicat per @angle_editorial . Aquest llibre em serveix per complir una de les premisses del #reptereducte2022.

🔆 Feia uns dies que volia tornar a llegir a Barnes. No podria haver escollit millor llibre. L' història comença amb Tony Webster, un jubilat amb una vida tranquil·la, divorciat amistosament però un dia rep una carta d'un bufet d'advocats que el porta a revisar el seu passat. És d'aquesta manera, quan comença a ser conscient que a vegades la memòria ens juga males passades i a vegades no tot va succeir com ho havia recordat.

🔆 Webster ens presenta les persones que han format part de la seva vida, des de la seva adolescència fins la vida adulta. Ens parla de la força de l'amistat, dels desafiaments als professors quan ets alumne, de creure't que ho saps tot, dels diferents enamoraments. Un llibre per reflexionar i apuntar diverses frases i ser conscients de la vida i de la realitat.

🔆 L' acabo de tancar, i tinc algunes frases, moments que encara em roden el cap.