Editorial: La Campana (23/06/2022)

Calificación promedio : 4.75/5 (sobre 2 calificaciones)
«Sé què has fet». Aquest missatge, trobat a la butxaca dels pantalons d'Alaska Sanders, el cadàver de la qual va aparèixer el 3 d'abril de 1999 a la vora del llac de Mount Pleasant, una petita localitat de New Hampshire, és la clau de la nova i apassionant investigació que, onze anys després de posar entre reixes els seus presumptes culpables, torna a reunir l'escriptor Marcus Goldman i el sergent Perry Gahalowood.

A mesura que aniran descobrint qui e... >Voir plus

Passiopelsllibres
 10 August 2022
Hi ha llibres que no saps com escriure la ressenya. L'exemple és El cas Alaska Sanders de Joel Dicker. Quan vaig veure que tornaven en Marcus Goldman i en Perry Gahalawood tenia claríssim que me'l volia llegir. Els dos protagonistes han d'investigar un cas que va marcar la vida del sergent. Què va passar? van atrapar al culpable?
És un llibre que m'ha encantat. M'ha agradat com es va entortolligant la trama fins que han d'anar desfent la investigació i veure per on van realment els trets.
Per posar-li un però, m'hagués agradat que apareixes més, cert personatge. Per mi és una història que no li sobra cap pàgina i que l'autor mou els fils de la trama i dels personatges com ell vol. La narració va intercalant moments de passat i de present. És un joc de miralls.
És una novel·la que et manté enganxat a les seves pàgines i que va bé per desconnectar, per llegir durant les tardes d'estiu.
PassiopelsllibresPassiopelsllibres06 August 2022
Al capdavall, no coneixem mai de debò la gent que estimem.

- Ni tan sols ens coneixem a nosaltres mateixos
Videos de Joël Dicker (20) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de  Joël Dicker
Hace unos días, la sede de Fnac España se convirtió en un fórum más con la visita del aclamado autor Joël Dicker. Este grande de la novela negra presentó y firmó su nuevo libro 'Un animal salvaje', inspirado en el robo de una importante joyería de Ginebra.
Disponible en https://www.fnac.es/a10736757/Joel-Dicker-Un-animal-salvaje?Origin=YT_PRODUCT_LI
#JoelDicker #thriller #novelanegra #Libros

A través de mi ventana

¿A quien baila Raquel en la fiesta en la casa de los hidalgo?

Ares
Gregory