Editorial: Debolsillo (09/03/2017)

Calificación promedio : 4.25/5 (sobre 6 calificaciones)
Una ambiciosa intriga psicològica de trets gòtics ambientada en la pròspera Barcelona de principis del segle XX. «En aquesta història ens endinsarem en els racons més obscurs de l'ànima humana, en les atrocitats que poden cometre els éssers turmentats per la venjança i l'odi.»Tant els vius com els morts.» Barcelona, 1916. Als vint-i-set anys, en Frederic Mayol ha deixat enrere una vida còmoda en l'esplendorosa Viena i la traumàtica participació en una guerra que... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 13 octubre 2018
Us presentem Els àngels de gel, un thriller psicològic que us deixarà de pedra!
Situem-nos a la Barcelona d'inicis del segle XX, en un sanatori ple d'ombres gòtiques que impregnen tot el que allà hi succeeix. Un cop ja estem allà dins podrem anar a la recerca del nostre protagonista; en Frederic és un jove psiquiatre que nota com la seva feina i la seva vida personal cada cop estan més lligades per aquell espai.
La seva estimada va viure anys enrere en aquell indret, quan encara no era un sanatori sinó un internat per nenes de bona família. Aquell internat on ella va viure va ser víctima de les flames en un implacable incendi.
Les ombres de les gàrgoles i l'estructura és l'únic testimoni que pot ajudar a aquest jove a apropar-se a la Blanca i a descobrir que va passar realment.
La ploma d'en Toni Hill ens mostra les dues cares de la moneda de l'ésser humà, des de la bondat més sincera fins al despotisme i la foscor, des de l'honestedat fins al valor de la mentida i els enganys.
Moltes preguntes s'aniran creuant en el seu camí en una atmosfera lúgubre i molt misteriosa però amb la seva força vital i amb la set de veritat anirà responent tots els seus enigmes.
Obsessions i una gran venjança van marcar el passat de tan inhòspita i freda casa però... Perquè? Com? Qui?
Aquest analista descobrirà racons de la ment que fins ara creia que no existia però amb tots els seus coneixements no se li resistiran els interrogants que se li van presentant.
El cor de la blanca és el seu motor i el seu destí però ara que sap tants misteris ha de tancar les velles histories encara que siguin doloroses per poder enfrontar un futur on la llum i la veritat en siguin les protagonistes.
Realment m'ha deixat bocabadada i no us desvetllaré gaire cosa més, ja ho sé, us he dit molt poca cosa sobre la trama en si però és tan immensament perfecta que cada detall hi és per alguna cosa i per detonar una altre pista. Res és atzarós en aquesta gran obra.
La meva recomanació és que aneu a la llibreria i agraint a Debolsillo per apostar per aquesta misteriosa aventura us submergiu en ella i us deixeu captivar per la seva essència.
Si us feu amics dels protagonistes els podreu ajudar a trobar el camí de la veritat.
Jo crec que us necessiten! Vinga, ajudeu-los!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
mariacriado
 08 julio 2018
Buenísima historia, tremenda!
Un trhiller ambientado a principios de 1900 y escrito a tres voces. El presente, un narrador que cuenta la historia en sí, un diario encontrado y un tercero, uno de los protagonistas de la historia.
Personajes tan reales, muy góticos algunos, una historia llena de secretos, misterios y terror.
El autor es un perfecto mago de las palabras, yo pensaba que se había sacado un truco de la chistera para engañarnos pero noo!!!! al final, cuando me di cuenta de la verdad, tuve que volver casi al principio de la historia para releer aquello que yo había pasado por alto y en verdad, estaba delante de mis ojos y yo no supe verlo.
Lo recomiendo 100%