ISBN : B07DGM99HQ
Editorial: Editorial Debate (30/08/2018)

Videos de Yuval Noah Harari (5) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Yuval Noah Harari
El fenomen Sàpiens, il·lustrat i adaptat per a joves i adults.
Sàpiens. Una breu història de la humanitat, de l'historiador Yuval Noah Harari, ha estat un del llibres més influents d'assaig per als adults de les darreres dècades, tant a Catalunya (on fa sis anys que és a les llistes de més venuts) com a tot el món.
Ara, per poder divulgar encara més els seus coneixements, Yuval Noah Harari ens proposa un projecte molt estimulant: una novel·la gràfica, o còmic, en què adapta per als lectors joves i adults el contingut del seu assaig. L'il·lustrador Daniel Casanave, David Vanderneulen, i Yuval Noah Harari ens expliquen amb humor el naixement de la humanitat des de l'aparició de l'Homo Sàpiens a la revolució agrícola. I consistirà en 240 pàgines il·lustrades a tot color i amb les corresponents vinyetes que explicaran la revolució cognitiva d'una manera atractiva i assequible per als lectors adolescents i joves.
240 pàgines il·lustrades a tot color que expliquen el naixement de la humanitat d'una manera atractiva i divulgativa per als lectors de totes les edats.
Més informació: https://www.grup62.cat/llibre-sapiens-el-naixement-de-la-humanitat/319729

Completa el título de la novela

La guerra del fin...

del mundo