Joan Costa (Traductor)
Editorial: Cruilla (08/02/2018)

@import url(http://ecat.gesm.net/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css);
Així que entren a la casa, David, Annika i Jonas noten que allà hi passen coses molt estranyes: una planta que sembla que es vulgui comunicar amb ells els assenyala les escales que duen a les golfes, on troben unes cartes escrites dos-cents anys enrere. La lectura d'aquestes cartes els revelarà una relació amorosa tràgica, però també l'existència d'un... >Voir plus

moni-k
 24 enero 2019
la verdad es que el libro me gustó bastante, al principio se me hizo un poco cuesta arriba pero enseguida tomó forma y fue de muy rápida lectura. Va de unos chicos que cuidan un jardín en vacaciones y les vence la curiosidad y deciden investigar por la casa y se encuentran con unas cartas que leen y descubren una gran historia detrás.
otros libros clasificados: emocionesVer más

¿QUIEN DIJO ESTA FRASE? PERSONAJES DE HARRY POTTER

Severus Snape