Editorial: Edicions 62 (06/02/2019)

Antoine Duris és professor a la facultat de Belles Arts de Lió. D’un dia per l’altre, decideixdeixar-ho tot per treballar com a vigilant al museu d’Orsay. Mathilde Mattel, directora de recursoshumans del museu, de seguida se sent impressionada per aquest home taciturn, misteriós,especialista en Modigliani, que ha optat per fer-se invisible en una feina que no es corresponamb les seves competències. En la seva feina de vigilant de la sala dels Modigliani, la Mathilde... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 25 marzo 2019
Després d'encisar-nos amb obres com “La delicadesa”, “Charlotte” i “La llibreria dels llibres rebutjats” ens retrobem amb la prosa d'en David Foenkinos en una nova obra que ens deixa de nou sense paraules.
Totes les seves obres són intimistes i una oda a la cultura i a l'art i especialment tracta aquest sector amb molta cura i com si fos un refugi en el que es poden passar moltes hores i omplir-les de sentit.
Les seves obres venen a ser un tribut a l'art i als sentiments més humans en un diàleg àgil, subtil i que ens xiuxiueja milers d'emocions.
Avui us presentem Cap a la bellesa on coneixereu a l'Antoine, un home que es dedica a la docència a la Universitat de Belles Arts de Lió però que un dia decideix deixar-ho tot per treballar com a vigilant de sala al Museu d'Orsay.
Ningú ho entén però el seu cor amaga molts secrets dels que farà partícip a un quadre que li remou masses fibres sensibles.
El retrat de Jeanne Hébuterne de Modigliani esdevindrà un personatge més de la narració donada la importància que li atorga el protagonista.
Li parla, la mira, l'estudia, es sent copsat per la seva bellesa, es meravella... ¿Què el relaciona a ell amb el quadre de la darrera amant del pintor?
La bellesa, el drama i la culpa es donen la mà en aquesta obra d'una manera molt directa i s'obra una reflexió molt profunda sobre aquests tres elements de la naturalesa humana.
La directora de recursos humans del museu pateix molt per ell i fins i tot admira la vida de solitud i silenci que ha triat però no sap quin secret amaga. La seva aura misteriosa li treu la son.
Gràcies a la tasca de traducció d'en Pau Joan Hernàndez podem ampliar la bibliografia d'aquest gran autor que sap fer d'elements simples una gran reflexió envoltada de bellesa.
Quin secret amaga? Què passarà amb la jove Camille?
Només llegint aquesta obra que ens ofereix Edicions 62 podreu entendre, desgranar i reflexionar sobre el fet clau en forma de secret que amaga aquest home tan gris.
Què està fent realment? Què li passa pel cap?
Llegiu-lo, gaudiu-lo, descobriu el secret i recomaneu-lo als vostres amics lectors.
És una obra mestra a l'alçada de totes les de l'autor. És un gran referent contemporani que amb cada nova novel·la demostra tot l'amor que té cap a les lletres i a l'art.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: arteVer más

¿Conocedor o experto en literatura francesa?

¿Cuál de los siguientes libros fue escrito por Gustave Flaubert?

Memorias de un loco
El más bello amor