Crítica de LaPetitaLlibreria

LaPetitaLlibreria
24 November 2021
“En aquesta vida, el que és important no ho ensenyen, però un cop ho has après, ja no ho oblides”
Després de “El món groc”, “ Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo”, “Si tu em dius vine, ho deixo tot... però diguem vine”, “Brúixoles que busquen somriures perduts”, “El món blau estima el teu caos”, “El que et diré quan et torni a veure”, "Els secrets que mai no t'han explicat" , “Finals que mereixen una història” , “El millor d'anar és tornar” i “Si ens ensenyessin a perdre guanyaríem sempre” ara ens retrobem amb l'autor optimista, positiu i que amb les seves paraules ens acarona l'ànima Albert Espinosa.
Amb tapa dura i una edició il·lustrada per Vero Navarro ens retrobem amb la ploma d'un amic, un home groc per a molts, una persona capaç de veure el got sempre mig ple i mai alliçonar a ningú.
Amb una portada on regna el groc marca de la casa trobem a un jove mirant l'horitzó, una ciutat als seus peus on la vida està en continu moviment però que queda compensada amb la tranquil·litat que aporta el mar que s'estén fins a l'horitzó.
Estava preparat per a tot menys per a tu és la presentació de vint-i-tres bufades, vint-i-tres capítols introduïts per una il·lustració i una frase colpidora que ja ens introdueix a posar-nos en situació.
No entraré en gaires detalls ja que crec que aquestes bufades van dirigides a cadascun dels seus lectors, és un detall e la prosa de l'autor que m'agrada molt, és com si m'estigués parlant a cau d'orella.
Aquesta obra no és un llibre d'autoajuda però la veritat és que convida a la reflexió, aquestes vint-i-tres bufades són experiències personals de l'autor, moments importants de la seva vida donant pes a com les va afrontar, que va aprendre de cada una d'elles i remarcant que la vida no sempre és bona, tots patirem moments amargs però la qüestió és com plantar-hi cara i extreure'n de lo dolent quelcom bo.
Aquest volum no cal llegir-lo tot seguit o d'una tirada, l'he gaudir molt deixant una estona entre bufades per poder extreure'n la meva pròpia reflexió i crec que el rellegiré sovint ja que és d'aquells llibres vius que canvien segons qui i com es llegeix.
Al final de volum trobareu les bufades literàries, artístiques i sonores que l'autor vol compartir amb nosaltres i que personalment n'he afegit diversos en petites notes en fulls de colors.
Llegir una obra de l'Albert Espinosa és omplir l'ànima de pensaments, records i alguna llàgrima. Gràcies per compartir les seves vivències amb nosaltres.
Aprofiteu les darreres pàgines per a les vostres bufades.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..